Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:منابع فلسطینی از افزایش تعداد شهدای درگیری‌های روز جمعه میان فلسطینیان معترض و نظامیان صهیونیست به ۴ تن خبر دادند.

به گزارش خرداد ، ایلنا به نقل از القدس‌العربی، همزمان با تداوم اعتراض‌ها به تصمیم خودسرانه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در به رسمیت‌شناختن قدس به پایتختی اسرائیل، منابع فلسطینی از شهادت ۴ فلسطینی و زخمی‌شدن بیش از ۱۵۰ تن دیگر در جریان درگیری با ارتش اشغالگر اسرائیل در کرانه باختری و نوار غزه خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اشرف القدره» سخنگوی رسمی وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد، «ابو ثریا» جوان ۲۹ ساله در درجریان درگیری‌های با نیروهای اشغالگر در شرق غزه، از ناحیه سر هدف گلوله گرفت و به شهادت رسید و بدین ترتیب آمار شهدای درگیری‌های در روز جمعه به ۴ نفر افزایش یافت.

بخش اعظم قربانیان و مجروحان در جریان تظاهرات «جمعه خشم- ۲» مربوط به نوار غزه است که هزاران فلسطینی در آنجا اجتماع کرده و با نظامیان اسرائیلی درگیر شدند. منابع پزشکی می‌گویند ۲ نفر از معترضان که یکی از آنها معلول و روی صندلی چرخدار بود، به ضرب گلوله شهید و ۱۵۰ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

در کرانه باختری رود اردن نیز پزشکان می‌گویند دو نفر از تظاهرکنندگان به شهادت رسیدند و حداقل ۱۰ نفر دیگر به ضرب گلوله سربازان اسرائیلی مجروح شده‌اند.

تصمیم روز ششم دسامبر دونالد ترامپ که به سیاست آمریکا طی دهه‌های گذشته برای عدم مداخله در اوضاع شهر قدس اشغالی پایان داد، خشم فلسطینیان و جهان عرب را برانگیخته است.

متحدان اروپایی واشنگتن و دولت روسیه نیز با این تصمیم مخالفت کرده‌اند.

برچسب ها: جمعه خشم ، القدس‌العربی ، وزارت بهداشت فلسطین

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح/ رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار تصاویری از از جدیدترین بمب خود به نام «القفازه» رونمایی کرد.

این بمب ضد نفر بوده و در سطح زمین کار گذاشته می‌شود.

بمب القفازه پس از فعالسازی به شیوه عمودی منفجر شده و ترکش‌های آن تا مسافت ۳۰ متری پرتاب می‌شود.

شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح در ۲۴ ساعت گذشته

منابع پزشکی اعلام کردند در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر حملات هوایی و توپخانه ای علیه نوار غزه را تشدید کرده است.

کد خبر 6092863 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی/ مجری عملیات به شهادت رسید+ فیلم
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح/ رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه