Web Analytics Made Easy - Statcounter

*** ' اولین کنگره بین المللی حقوق سلامت با تاکید بر حقوق متقابل پزشک و بیمار ' صبح امروز ( شنبه ) با حضور معاون حقوقی رئیس جمهوری ، معاون حقوق بشر وزیر دادگستری و استاندار اصفهان در دانشگاه خوراسگان اصفهان برگزار می شود.
در این کنگره کارشناسان حقوق سلامت از کشورمان همراه با کارشناسانی از کشورهای سوئیس، لبنان، فرانسه، قزاقستان و کانادا همراه سخنرانی و
درباره حقوق متقابل پزشک و بیمار تبادل نظر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانم ' لعیا جنیدی ' معاون حقوقی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در این کنگره عصر گذشته وارد اصفهان شد.
همچنین به همین منظور ' محمود عباسی ' معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری روز گذشته وارد اصفهان شد.
وی روز گذشته نیز در مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان سخنرانی کرد.

***
نشست خبری درباره شروع و نحوه فعالیت و مرکز رشد صادرات اتاق بازرگانی اصفهان صبح امروز در سالن اجتماعات این اتاق برگزار می شود.
براساس اعلام مدیرکل گمرک استان اصفهان طی هفت ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته صادرات این استان 26 درصد رشد داشته اشت.
به گفته اسد الله احمدی ونهری تا پایان مهرماه امسال 706 قلم کالا به وزن 2 میلیون و 616 هزار تُن و به ارزش 876 میلیون و 30 هزار دلار از گمرکات استان اصفهان به خارج از کشور صادر شده است.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای جای اصفهان، رنگ‌وبوی هفته فرهنگی را گرفته است

معاون سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: از شهروندان دعوت می‌شود در محور سلامت ناژوان که برای خانواده‌ها پیش‌بینی شده حضور پیدا کنند، در چهارباغ نیز فضای متفاوتی تدارک و گوشه به گوشه آن برنامه‌های متفاوتی پیش‌بینی شده است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا خاکسار شامگاه جمعه _هفتم اردیبهشت_ در برنامه تلویزیونی بهار بهار اظهار کرد: امسال هفته فرهنگی اصفهان با هفته سلامت و روز ورزش پهلوانی مقارن شده و بر این اساس ناژوان محوریت هفته سلامت و میدان امام (ره) محور ورزش‌های پهلوانی قرار گرفت‌.

وی افزود: تجمع ورزشکاران در جاده سلامت، گردهمایی باستانی‌کاران، مسابقات کشتی پهلوانی در روز ۱۱ اردیبهشت، میزبانی از مسابقات چوگان کشوری، بازی‌های بومی و محلی در محور چهارباغ از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این این ایام بود.

معاون سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری اصفهان مطرح کرد: امسال در تقویم فدراسیون مینی‌گلف رویداد مسابقه کشوری افزوده شد و از چهارم‌اردیبهشت میزبان ۱۳۰ نفر از ورزشکاران این حوزه بودیم، مسابقات هندبال ساحلی نیز در تقویم ثبت شده و در این راستا هفته آینده میزبان شرکت‌کنندگان این رویداد نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به مناسبت روز ورزش باستانی ادامه داد: اصفهان پایتخت ورزش پهلوانی است و در این راستا تجلیل از پیشکسوتان این حوزه را در دستورکار قرار دادیم‌.

معاون سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه نیز میزبان کودکان اوتیسم که مشغول به فعالیت ورزشی هستند بودیم تا مردم شاهد استعداد آن‌ها باشند.

خاکسار عنوان کرد: از شهروندان دعوت می‌شود در محور سلامت ناژوان که برای خانواده‌ها پیش‌بینی شده حضور پیدا کنند، در چهارباغ نیز فضای متفاوتی تدارک و گوشه به گوشه آن برنامه‌های متفاوتی پیش‌بینی شده است‌.

کد خبر 748220

دیگر خبرها

  • خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • جای جای اصفهان، رنگ‌وبوی هفته فرهنگی را گرفته است
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است