Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@04:44:37 GMT

سپیدان به استقبال زمستان رفت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۰۷۹۲

سپیدان به استقبال زمستان رفت

درکمتراز یک هفته مانده تا زمستان در آخرین روزهای پاییز؛ارتفاعات شهرستان سپیدان با بارش اولین برف پاییزی چهره زمستانی به خود گرفت و مردم را شاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛در سومین ماه فصل پاییز ارتفاعات و همچنین اکثر نقاط شهرستان با بارش اولین برف پاییزی چهره زمستانی به خود گرفت و مردم را شاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش برف بیشتر ارتفاعات سپیدان رادر بر گرفت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سامانه بارشی وارد کشور می‌شود/ برف و کولاک در ارتفاعات و نقاط سردسیر

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود دو سامانه بارشی به کشور و پیش‌بینی برف و کولاک در مناطق سردسیر خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در نیمه غربی، سواحل غربی و مرکزی دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد بارش تگرگ، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مرتفع و سردسیر، بارش برف و کولاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز سه‌شنبه سامانه بارشی ضمن تقویت در مناطق مذکور، جنوب کشور را نیز تحت تأثیر خود قرار خواهد داد و چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور به جز بعضی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: پنجشنبه در شمال شرق بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد و سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد.

ضیائیان ادامه داد: جمعه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب و جنوب غرب کشور بارش در این مناطق آغاز می‌شود و به تدریج به مرکز دامنه‌های البرز مرکزی و بعضی مناطق جنوب کشور گسترش پیدا خواهد کرد، سه‌شنبه و چهارشنبه دریای خزر و از دوشنبه تا چهارشنبه خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان صاف از بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با بیشینه ۲۴ و کمینه ۶ سانتی‌گراد است و روز سه‌شنبه، نیمه ابری تا ابری، رگبار باران، گاهی مه‌آلود و از بعدازظهر وزش باد با بیشینه ۲۰ و کمینه ۱۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 737168

دیگر خبرها

  • نوروز در مازندران بارانی می‌شود
  • نوروز بارانی در مازندران
  • بارش باران و کولاک برف استان زنجان را فرا می گیرد
  • باران در راه مازندران
  • ۲ سامانه بارشی وارد کشور می‌شود/ برف و کولاک در ارتفاعات و نقاط سردسیر
  • آسمان نیمه ابری در مازندران
  • بارش‌های پراکنده از اواخر وقت دوشنبه می‌بارد
  • آخرین نفس‌های زمستان در گلستان؛ فعالیت دو سامانه سرد تا پایان هفته
  • استقبال از بهار با پاکسازی طبیعت سپیدان
  • بارش باران بهاری در روز‌های پایانی زمستان در قزوین