Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@22:31:07 GMT

قطع نخاع‌ یک بسیجی به روایت شهید همدانی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۰۸۶۲

قطع نخاع‌ یک بسیجی به روایت شهید همدانی

به گزارش جهان نيوز، مردم و فعالان فضای مجازی چندین هفته است که در توئیتر کمپینی با هشتگ #روایت_فتنه، ایجاد کردند و روایت‌ها و دیده‌های خود را از فتنه 88 در آن بیان می‌کنند.

در این کمپین که از مردم عادی تا خبرنگاران و شخصیت‌ها سیاسی و فرهنگی مطلب نوشته اند، روایت‌های ناگفته و خواندنی جالبی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ذیل، تعدادی از توییت‌های مردم و فعالان فضای مجازی با هشتگ #روایت_فتنه را مشاهده کنید:

متن توییت:
وقتی بهزاد نبوی رو گرفتن بهش اسناد و مدارک عدم تقلب رو نشون دادند گفت مهم نیست تقلب شده یا نه ما بیست سال منتظر این #آشوب بودیم

متن توییت:
شهیدحسین همدانی با اشک تعریف میکرد بسیجی را سر چهارراه گیرانداختن عکس آقادادن دستش گفتن یابه آقا فحش بده و عکس راپاره‌ کن یا با چاقو میزنیمت اون دلاور عکس را بوسید و به سینه‌اش چسبوند با چاقو از پشت قطع نخاعش کردن‌ اینها جانبازا نوشهدایی بودند که هنوز قاتلینشون حتی به دادگاه برده نشدند.
 

متن توییت:
برای 9 ماه آشوب خیابونی و تحمیل تحریمهای زیاد به کشور، لفاظی‌های زیادی کردن اما معلوم بود مشکلشون قانونه نه بی‌قانونی.

متن توییت:
شب اول بعد از انتخابات یکی از بچه های دانشگاه رو دیدم که صورتش سیاه و کبود بود. خونش‌اش سعادت اباد بود و صرفا به جرم ریش داشتن یک کتک مفصل خورده بود. اهالی محله که مشناختنش نجاتش داده بودن بنده خدا تازه بعد کتک خوردن فهمید آشوب شده.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان

ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند و با ورود به موقع نیروهای بسیجی امنیت در منطقه برقرار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان، کوثر 27 رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند.

نیروهای بسیجی جهت برقراری امنیت در این محدوده وارد عمل شدند. در حال حاضر امنیت در محدوده اعلام شده برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در حوزه علمیه آخوند همدانی
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • حمایت همدانی ها از مردم غزه و دانشجویان آمریکا و اروپا