Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-10@21:12:21 GMT

کامران تفتی هم روسی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۰۹۴۸

کامران تفتی هم روسی شد

کامران تفتی به لیست نهایی بازیگران فیلم سینمایی «روسی» به کارگردانی امیرحسین ثقفی اضافه شد.

با نزدیک شدن به آغاز فیلمبرداری، عوامل اصلی «روسی» همچون امین جعفری (مدیر فیلمبرداری)، مستانه مهاجر (تدوین)، شراره سروش (طراح صحنه و لباس)، محسن دارسنج (طراح گریم)، هادی اکبرخواه (مدیر تولید)، کاوه قاسم زاده (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز) و فاطمه ثقفی به عنوان منشی صحنه مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«روسی» چهارمین فیلم سینمایی امیرحسین ثقفی پس از «مرگ کسب و کار من است»، «همه چیز برای فروش» و «مردی که اسب شد» در مقام کارگردان است.

فیلمنامه «روسی» نوشته امیرحسین ثقفی به تهیه‌کنندگی علی اکبر ثقفی در ژانر اجتماعی ساخته خواهد شد.

پیش از این حضور امیر آقایی، طناز طباطبایی، صابر ابر و میلاد کی مرام در این فیلم قطعی شده بود.

تمرین بازیگران «روسی» آغاز شده و ۹۰ درصد از لوکیشن های فیلم آماده و انتخاب شده است. فیلم سینمایی « روسی» اواخر آذر ماه در تهران کلید خواهد خورد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسم‌پور نماینده ۸۶ کیلوگرم در نبود یزدانی! / محمدی: در این المپیک نتیجه بهتری کسب می‌کنیم

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد: باید صبر کنیم تا حسن یزدانی به روی تشک برگردد و تمرینات را شروع کند تا آن زمان تصمیم گیری کنیم، یکماه صبر کنیم تکلیف وزن ۸۶ کیلوگرم مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مراد محمدی سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در خصوص اینکه تیم ملی پیش از مسابقات قهرمانی آسیا کار سختی را در پیش دارد یا خیر، گفت: اکثر تیم‌ها تلاش کردند تا سهمیه المپیک را کسب کنند، لیست نفرات را که دیدم امسال کار راحتی برای قهرمانی داریم و شرایطمان برای قهرمانی مساعد است. 

 

محمدی درباره عملکرد کشتی‌گیران در چندوقت اخیر گفت: سال المپیک است و کشتی‌گیران می‌دانند شرایط سخت است، بچه‌ها هنوز مهک جدی نخوردند و تا اردیبهشت یا خرداد نفرات اصلی تیم‌ها مشخص می‌شود.

 

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد درباره شرایط حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور گفت: باید صبر و تحمل داشته باشیم تا حسن یزدانی به روی تشک برگردد و تمرینات را شروع کند تا آن زمان تصمیم گیری کنیم، یکماه دیگر صبر کنیم تکلیف وزن ۸۶ کیلوگرم مشخص می‌شود، کامران قاسم پور هم جز گزینه‌های ۸۶ کیلوگرم است و اگر یزدانی به مسابقات نرسید از کامران قاسم‌پور در این وزن استفاده می‌شود. باید صبر کرد تا همه چیز مشخص شود.

 

وی درباره المپیک با توجه به این که روس‌ها در این تورنمنت حضور ندارند، بیان کرد:  روس‌ها در المپیک شرکت می‌کنند اما فکر می‌کنم المپیک امسال متفاوت تر از المپیک توکیو باشد زیرا که المپیک قبلی کل دنیا درگیر کرونا بودند و شرایط فرق می‌کرد اما این المپیک سخت‌تر است زیرا تمامی تیم‌ها با آمادگی کامل صد درصدی شرکت می‌کنند و شرایط جسمی بچه‌ها بایذ خوب باشد تا در المپیک نتیجه بگیرند.

در این المپیک نسبت به المپیک قبلی نتیجه بهتری کسب می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قاسم‌پور نماینده ۸۶ کیلوگرم در نبود یزدانی! / محمدی: در این المپیک نتیجه بهتری کسب می‌کنیم
  • دبیر تکلیف یزدانی و قاسم‌پور را مشخص کرد
  • وس اندرسون «طرح فنیقیایی» را با فیلمبردار جدید می‌سازد
  • بازیگران سریال «نون.خ» در برنامه «ایران دوست داشتنی»
  • چرا نولان به عوامل تولید فیلم اجازه نشستن روی صندلی را نمی‌دهد؟
  • ویژه برنامه عیدفطر «ایران دوست داشتنی» با حضور بازیگران سریال «نون خ»
  • بازیگران سریال نون خ، در برنامه «ایران دوست داشتنی»
  • لحظه‌هایی از بازی پارسا پیروزفر و شهاب حسینی مقابل هم |‌ ببینید
  • دبیر تکلیف یزدانی و قاسمپور را روشن کرد!
  • تفتی‌ها ۷ زندانی آزاد کردند