Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان در پیامی قهرمانی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی این استان در مسابقات باشگاههای جهان را به مردم و علاقه مندان به کشتی تبریک گفت.

به گزارش روز شنبه ایرنا، محسن مهر علیزاده در این پیام قهرمانی تیم بیمه رازی اصفهان در مسابقات کشتی فرنگی باشگاههای جهان را ثبت برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات و شایستگی ها و اقتدار ورزش ایران و استان اصفهان
وی پیروزی ارزشمند تیم کشتی فرنگی بیمه رازی اصفهان که موجبات شادی و مسرت و افتخار مردم ایران بویژه مردم قدرشناس اصفهان را فراهم کرد را به قهرمانان این رشته ورزشی، ورزشکاران، کادر فنی و مسئولان باشگاه بیمه رازی اصفهان و مردم استان تبریک گفت و موفقیت روزافزون ورزشکاران پر افتخار استان اصفهان و تکرار غرورآفرین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میدان های بین المللی را آرزو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان در پیام جداگانه این قهرمانی را به مردم ایران بویژه شهروندان اصفهان تبریک گفت و افزود: درخشش این قهرمانان در جهان و به تبع آن قهرمانی تیم کشتی فرنگی 'بیمه رازی اصفهان' در مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های جهان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران، برگ زرین و افتخار دیگری است که به عنوان سرمایه ارزشمند در کارنامه ورزش اصفهان ثبت خواهد شد.
تیم کشتی فرنگی بیمه رازی اصفهان روز گذشته ( جمعه ) در دیدار فینال چهارمین دوره جام کشتی فرنگی باشگاههای جهان با شکست سینا صنعت ایذه مدافع عنوان قهرمانی، برای دومین بار قهرمان این رقابت ها شد.
چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان از روز پنجشنبه گذشته با حضور 10 تیم خارجی و سه تیم داخلی در سالن 6 هزار نفری 25 آبان شهر اصفهان آغاز شده بود.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا

استاندار یزد گفت: یزد آمادگی برگزاری و میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست مشترک با رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحول و طلایه داری والیبال استان طی سال های اخیر، بر بهره‌گیری حداکثری از این ظرفیت به منظور رشد والیبال کشور تاکید کرد.

فاطمی با اشاره به اعلام آمادگی استان یزد برای میزبانی از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، گفت: براساس هماهنگی صورت گرفته، زیرساخت‌های لازم برای برگزاری این رویداد بزرگ، در استان فراهم می‌شود.

وی مسابقات مذکور را رویدادی فاخر در حوزه ورزش دانست و افزود: امید است با برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی ورزشی به میزبانی استان، شاهد رونق و افتخار آفرینی بیش از پیش شاخه‌های مختلف ورزش استان به ویژه در شاخه والیبال باشیم.

استاندار یزد در ادامه یکی از رویکردهای مورد پیگیری را برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در استان عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری این رویدادها، فرصت بسیار خوبی برای معرفی ظرفیت‌های مختلف استان و به تبع آن رونق گردشگری است.

فاطمی با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر به میزبانی یزد، گفت: در پرتو برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این مسابقات به بهترین شکل ممکن در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد.

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: از برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی فرهنگی، ورزشی و گردشگری؛ به میزبانی استان استقبال می‌کنیم.

کد خبر 749546

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • «مسابقات چوگان» در نقش جهان اصفهان
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان