Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-05@05:47:03 GMT

قتل، فرجام تلخ تفریح ۳ پسر نوجوان +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۱۷۲۳

قتل، فرجام تلخ تفریح ۳ پسر نوجوان +عکس

دو نفر از سه پسر نوجوان که برای تفریح از پایتخت راهی شهرستان فریدونکنار شده بودند، تفریح‌شان را نیمه‌کاره رها کرده و به تهران بازگشتند.به گزارش بلاغ،به گزارش مشرق، صبح روز ۱۷ آذرماه یک خودروی شخصی مقابل ویلایی در شهرستان فریدونکنار توقف کرد. راننده که مالک ویلا بود از خودرو پیاده شده و دست روی زنگ ویلا گذاشت تا کرایه روزانه را از سه پسر تهرانی که روز گذشته آن‌جا را کرایه کرده بودند، بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی کسی در را روی مالک ویلا باز نکرد، او کلید یدک انداخت و قدم به داخل ویلا گذاشت. لحظاتی بعد او در حالی که از پلیس درخواست کمک می‌کرد وحشت زده از ویلا خارج شد و تا رسیدن مأموران پلیس همانجا منتظر ماند. هنوز زمان زیادی از تماس او نگذشته بود که تیمی از مأموران پلیس از راه رسیدند و همراه با مالک ویلا قدم به داخل ساختمان گذاشتند.

آنها داخل خانه با جسد غرق خون یکی از پسران تهرانی که نوجوان ۱۸ ساله‌ای به نام مجتبی بود، مواجه شدند. از دو پسر دیگر، اما خبری نبود. 

لحظاتی بعد تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر شدند. سپس جسد به دستور قاضی به پزشکی قانونی منتقل شد. مالک ویلا اولین کسی بود که مورد تحقیق قرار گرفت.

او گفت: «‌روز قبل سه پسر که گفتند اهل تهران هستند ویلایم را اجاره کردند. توافق کردیم که اجاره را روزانه از آنها بگیرم. امروز صبح برای گرفتن کرایه به در ویلا آمدم و زنگ زدم، اما کسی در را باز نکرد. وقتی به تماس‌هایم هم جواب ندادند نگران شدم که مبادا برایشان اتفاقی افتاده باشد به خاطر همین با کلید یدک وارد ساختمان شدم و با جسد یکی از آنها مواجه شدم.‌»

بعد از به دست آمدن این اطلاعات کارآگاهان پلیس آگاهی فریدونکنار با نیابت قضایی راهی تهران شده و با دستور قاضی، مدیرروستا بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی با کمک کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی تهران مأمور بازداشت دو مظنون عرفان-‌۱۷‌ساله‌- و علی –‌۱۸‌ساله‌- شدند. 

در اولین گام کارآگاهان محل زندگی عرفان را در خیابان احسان در منطقه تهرانپارس شناسایی و ۲۲ آذرماه او را بازداشت کردند. او در اولین تحقیقات ماجرا را اینگونه شرح داد: «‌۱۶ آذرماه همراه مجتبی و علی راهی فریدونکنار شدیم تا چند روزی را تفریح کنیم. ماشین متعلق به مجتبی بود و حدود ۵‌صبح بود که به فریدونکنار رسیدیم و ویلایی برای استراحت اجاره کردیم. برای رفع خستگی راه مقداری مواد مصرف کردیم و بعد خوابیدیم.

ساعتی بعد با صدای درگیری مجتبی و علی از خواب پریدم. علی را دیدم که چاقوی خون آلود به دست دارد و بالای سر مجتبی که روی زمین افتاده بود، ایستاده است. از دیدن این صحنه ترسیدم. علی هم به شدت ترسیده بود. وسایلمان را جمع کرده و به لب ساحل رفتیم. علی چاقو را به دریا انداخت.

بعد با ماشین مجتبی به تهران برگشتیم. خودروی او را در خیابان احسان رها کرده و هر کدام به خانه‌هایمان رفتیم.  بعد از اعتراف‌های عرفان بود که کارآگاهان پلیس ساعتی بعد خانه علی را در خیابان امین شناسایی و او را بازداشت کردند. علی در اولین بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و در شرح ماجرا گفت: «‌حدود ساعت ۷صبح بود که خوابیدیم. در حالت خواب و بیدار بودم که متوجه شدم مجتبی گوشی تلفن همراهم را برداشت.

او داشت شماره‌های خصوصی‌ام را یادداشت می‌کرد. بلند شدم و به رفتارش اعتراض کردم. سر این موضوع با هم دعوایمان شد و من چاقوی عرفان را که روی مبل بود برداشتم و چند ضربه به شکم مجتبی زدم که کشته شد. بعد همراه عرفان راهی دریا شدیم و چاقو را داخل آب انداختم.

بعد از آن با ماشین مجتبی راهی تهران شدیم تا اینکه بازداشت شدم. سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به وقوع حادثه در شهرستان فریدونکنار، دو متهم در اختیار پلیس آگاهی شهرستان فریدونکنار قرار گرفتند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم

در دیداری معوقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های چلسی و تاتنهام در داربی لندن و در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که چلسی موفق شد با ۲ گل مهمانش را شکست دهد.

چالوبا در دقیقه ۲۴ و جکسون در دقیقه ۷۲ گل‌های چلسی را به ثمر رساندند.

با این نتیجه امید تاتنهام برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمرنگ شد و خیال استون ویلای رده چهارمی که ابتدای هفته در مصاف با چلسی به تساوی رسیده بود کمی راحت شد. تاتنهام تنها تیمی است که می‌تواند رتبه چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست استون ویلا خارج کند، اما با این شکست حالا شانس آنها هم بسیار کم شد و با یک بازی کمتر نسبت به استون ویلا و با هفت امتیاز کمتر نسبت به این تیم در رتبه پنجم قرار دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • زندگی و زمانه آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در «شمع محفل»
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه