Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@13:56:14 GMT

كشف محموله لوازم خانگی قاچاق در سياهكل

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۳۲۵۳

كشف محموله لوازم خانگی قاچاق در سياهكل

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ حميد محمدی نسب فرمانده انتظامی شهرستان سياهكل گفت: در پی دريافت گزارش مردمی مبنی بر وجود كالای قاچاق در يك واحد صنفی، بررسی موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت و ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضايی در بازرسی از اين واحد صنفی 146 عدد لوازم خانگی قاچاق كشف و ضبط كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همچنین  ماموران پليس آگاهی حين گشت زنی به يك دستگاه خودرو پيكان وانت مشكوك شده و اين خودرو را متوقف كردندافزود :در بازرسی از اين خودرو 90 عدد لوازم آرايشی قاچاق نیز كشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سياهكل ارزش كالای قاچاق كشف شده 19 ميليون و 945 هزار ريال اعلام کرد.  

سرهنگ محمدی نسب با اشاره به معرفی متهمان 30 و 42 ساله برای سير مراحل قانونی به مراجع قضايی معرفی شدند ،از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را به پليس 110 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م.ع

کشف و ضبط 146 عدد لوازم خانگی قاچاق از یک واحد صنفی در سیاهکل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان، سردار حسین حسن‌پور گفت: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری در شهرستان رودبار به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۶۰۱ دست انواع پوشاک خارجی قاچاق کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان، ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم ۴۸ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند