Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروهی از هسته های خاموش گروه تروریستی داعش در محله «التضامن» در روزهای گذشته جنوب پایتخت را به صحنه ای جدیدی از درگیری ها تبدیل کردند.

به گزارش مشرق، اگر چه تحولات میدانی غوطه شرقی و عملیات نیروهای جبهه مقاومت در جنوب غرب استان پایتخت در ماه های گذشته در صدر اخبار مهم قرار داشت اما با شعله ور شدن درگیری ها در محله «التضامن» همه نگاه به سمت جنوب شهر دمشق معطوف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروهی از هسته های خاموش گروه تروریستی داعش در محله «التضامن» در روزهای گذشته جنوب پایتخت را به صحنه ای جدیدی از درگیری ها تبدیل کردند تا شکست ها را در سایر جبهه های نبرد تحت تاثیر قرار دهند و با مانور رسانه ای همچنان از حیات خود خبر دهند.

چهارشنبه هفته گذشته تروریست های داعش در جنوب شهر دمشق حملات خود را از مسجد الزبیر و خیابان دعبول علیه مواضع و ایستگاه های دفاعی نیروهای سوری در محله التضامن انجام دادند و موفق شدند 6 مجتمع مسکونی را به اشغال خود در بیاورند.

اما نیروهای ارتش و دفاع ملی سوریه به سرعت به منطقه اعزام شدند و با آتش سنگین موفق شدند پیشروی تروریست های داعش را در این محور متوقف و از نفوذ آنان به سایر مناطق در جنوب شهر دمشق جلوگیری کنند؛ پس از درگیری های سنگین عناصر تروریستی در این منطقه به محاصره درآمدند.

اگر چه چهارشنبه شب پس از درگیری های نفس گیر چند ساعته مناطق اشغالی شده در جنوب شهر دمشق بازپس گرفته شد اما در نهایت نیروهای ارتش سوریه شب گذشته توانستند امنیت را به طور کامل در این منطقه تامین کنند و وضعیت را به حالت عادی بازگردانند.

در جریان درگیری های دو  روز گذشته 20 تن از عناصر تروریستی داعش به هلاکت رسیدند و البته عملیات نیروهای سوری در محله التضامن برای شناسایی هسته های خاموش تروریست ها ادامه دارد؛ خبرها حاکیست با برقرای آرامش شهروندان به خانه های خود باز گشتند.

به گزارش مشرق، محله التضامن در جنوب پایتخت از غرب با محله یرموک (تحت اشغال داعش)، از شرق با محله های ببیلا و سیدی مقداد و از جنوب با محله «الحجرالاسود و یلدا» و در محور شمالی در حومه محله های «الدف الشوک و الزهور» قرار گرفته است.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، وزیر کشور ترکیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با گروهک تروریستی داعش بازداشت کردند.

«علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه در این خصوص اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با این گروهک تروریستی بازداشت کردند.

وزیر کشور ترکیه در ایکس خبر داد که این بازداشت‌ ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • طرح همیاران آرامش اجتماعی فراجا در محله‌های قزوین
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس