Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان اعلام کرد: پروژه تله متری و کنترل از راه دور تامین آب آشامیدنی در هشت شهر تحت پوشش این شرکت در دست اجراست.

علی محمد نادرخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه تله متری و کنترل از راه دور تامین آب آشامیدنی در شهرهای ابهر، هیدج، صائین قلعه، حلب به صورت GPRS و 18 حلقه چاه آب آشامدینی زنجان، دندی، زرین آباد و سجاس نیز به صورت رادیویی اجراشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، تله متری به فرآیند اندازه گیری پارامتر یا جمع آوری اطلاعات از یک یا چند ایستگاه دور از مرکز یا غیر قابل دسترس و انتقال اطلاعات از طریق یک ارتباط تمام اتوماتیک گفته می شود به نحوی که داده ها از ایستگاه های راه دور برای واحد مانیتورینگ ارسال شود.
به گفته وی، با اجرای پروژه تله متری، اطلاعات و نمایش پارامترهای اصلی به صورت کنترل از راه دور تاسیسات، تولید(چاه) و ذخیره (مخزن)مانند سطح آب مخزن، فشار آب لوله ها، زمان روشن و خاموش الکتروپمپ جمع آوری می شود.
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان از بهره برداری از این پروژه در شهر حلب خبرداد و گفت: به منظور بهبود کیفیت خدمات به مشترکان این پروژه با 150 میلیون ریال از محل منابع عمرانی و داخلی اجرا شد.
نادرخانی به اهداف اجرای پروژه تله متری اشاره کرد و یادآورشد: کنترل و مانیتورینگ منابع تولید و مخازن، اندازه گیری دبی لحظه ای و تجمعی، اندازه گیری و مدیریت فشار منابع تولید، مدیریت فشار شبکه و کاهش شکستگی در شبکه توزیع و انتقال، اندازه گیری مقدار سطح مخازن، جلوگیری از سر ریز و یا خالی شدن مخازن و کنترل از راه دور منابع تولید از اهداف کوتاه مدت اجرای تله متری و کنترل از راه دور تامین آب آشامیدنی در شهرهای استان زنجان است.
وی ادامه داد: فراهم کردن امکان تسلط لازم نرم افزاری و سخت افزاری بر فرآیند تولید از راه دور، کاهش تلفات آب، کاهش هزینه های نیروی انسانی، کاهش قابل توجه انرژی الکتریکی و مدیریت انرژی از مهمترین اهداف اجرای این طرح برای تامین آب شرب مشترکان به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان 231 هزار و 687 مشترک خانگی، صنعتی، تجاری، اداری، آموزشی، نظامی، اماکن مذهبی، فضاهای سبز و کاربرهای خاص در 21 شهر استان دارد.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد؛ سرهنگ یاوری در دومین جلسه هماهنگی اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی و مردم نهاد از جمله استانداری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، آستان قدس رضوی، موسسه نسیم اسکان یزد و... در سالن جلسات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی معاونت اجتماعی برگزار شد، گفت: طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، با اولویت ۳۳۰ محله آسیب‌پذیر و حاشیه‌نشین در سراسر کشور و در یزد با اولویت سه محله و با محوریت کوپ‌ها و با مشارکت، حمایت، هدایت و نظارت مستقیم معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد اجرا خواهد شد.   وی هدف از تشکیل جلسه را هماهنگی بین دستگاه‌ها در خصوص اجرایی کردن این طرح عنوان کرد و گفت: عمده مشکلات این سه محله باید توسط معتمدان محل و مشاوران کلانتری‌ها بررسی و احصا شود.   سرهنگ نعیم یاوری در پایان خاطر نشان کرد: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری تعامل خوب و سازنده بین دستگاه‌های اجرایی است، در پایان مقرر شد محل اجرای طرح با هماهنگی رئیس کلانتری و معتمدین محل مشخص و اطلاع رسانی کامل زمان و مکان اجرای طرح از طریق نصب بنر، نصب اطلاعیه، ارسال پیامک، فضای مجازی و... انجام و نیز مشکلات هر منطقه احصا و نیز هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌ها جهت اجرای طرح انجام و مشخصات نماینده هر دستگاه جهت شرکت در جلسات قبل و حین اجرای طرح اعلام شود.

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر
  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است
  • مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد
  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد