Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم هیرنوین هلند در واکنش به نیمکت‌نشینی ملی‌پوش ایرانی گفت: هنک ورمان و رضا قوچان‌نژاد می‌توانند کنار هم در خط حمله بازی کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت ساکر هلند، هنک ورمان با نیمکت‌نشینی رضا قوچان‌نژاد دوباره شروع به بازی در ترکیب اصلی تیم هیرنوین کرده است. این مهاجم بلندقامت و 24 ساله هلندی پس از یک‌ فصل‌ونیم نیمکت‌نشینی از مهاجم ایرانی سبقت گرفت و 3 گل در بازی‌های اخیر به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورخن استرپل، سرمربی تیم هیرنوین که اعتقاد بسیار زیادی به حضور رضا قوچان‌نژاد در ترکیب اصلی تیمش داشت درباره نیمکت‌نشینی این ملی‌پوش ایرانی و جایگزین کردن هنک ورمان می‌گوید: هنک ورمان همواره بخشی از تیم هیرنوین بوده است و صحبتی درباره بازیکنان اصلی یا ذخیره نمی‌کنم. ما به تمامی بازیکنان با تمام قدرت نیاز داریم و می‌دانیم هنک ورمان چه خصوصیاتی دارد.

وی در ادامه افزود: ورمان خودش را برابر فاینورد هم اثبات کرد و تشنه گلزنی است. این بزرگ‌ترین خصوصیت او است. به هر حال فکر می‌کنم رضا قوچان‌نژاد و هنک ورمان می‌توانند کنار هم در خط حمله بازی کنند. ابتدا باید این گزینه را در تمرینات عملی کنیم اما در شرایط فعلی فقط یک نفر در ترکیب اصلی جای دارد.

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,27,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در 2 محور روستایی تربت جام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با توجه به فعال شدن سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی  و ایجاد سیلاب و رواناب در بعضی مناطق استان، روستای المجوق منطقه موسی آباد و  روستای تیمنک علیای شهرستان تربت جام را هم سیل فرا گرفت.

بارشهای رگباری همچنین محور فیروزه به قوچان محدوده روستای وزیریه را نیز مسدود کرد.

هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ببینید/منزل استاد شهریار و یادآوری یک شب‌نشینی باشکوه
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • عزاداری روز شهادت امام صادق (ع) در قوچان همراه با بارش باران
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین
  • عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!