Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرامنش،مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی 96-95، طرح ملی "ساعتی با محیط بان در مدرسه" با هدف آشنایی و ایجاد حساسیت در بین جامعه ی دانش آموزی در زمینه حفظ محیط زیست و تبیین اهداف و وظایف محیط بانان به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این طرح ، طرح موفقی است که برای دومین سال متوالی توسط اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی درسطح استان در حال اجرا است،افزود:طرح آموزشی یک ساعت با محیط بان در مدرسه" سال گذشته در 145 مدرسه استان خراسان جنوبی اجرا شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: با توجه به استقبال از این طرح در سال گذشته و اثرات مثبت و کارآمد آن امسال نیز این طرح در سطح دبیرستان های پسرانه استان آغاز شده است.

آرامنش افزود: امروزه باید اهمیت آموزش های محیط زیستی و اندیشه های حفاظت از محیط زیست، در برنامه ریزی های آموزشی در مدارس نیز، به طور مشخص دیده شود و دلیل اصلی آن هم اعتقاد بر این است که در صورت نهادینه شدن اخلاق محیط زیستی در اندیشه و ذهن کودکان، بسیاری از مسایل و مشکلات حوزه محیط زیست قابل حل است .


وی با بیان اینکه اجرای کامل این طرح تا پایان سال تحصیلی به اتمام خواهد رسید،گفت: در این طرح، نکات مهم و کلیدی در خصوص مسایل محیط زیست، شرح وظایف، مسئولیت ها، تجارب و فعالیت های صادقانه محیط بانان به دانش آموزان منتقل شده است.
انتهای پیام/ب

طرح ملی "ساعتی با محیط بان در مدرسه" در خراسان جنوبی اجرا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوه‌خواری و برهم زدن محیط زیست در روستای سرآسیاب شش + فیلم

روستای سرآسیاب شش از توابع شهرستان کرمان است. مدتی است که بخشی از کوه های این روستا توسط برخی از افراد سودجو واقع در خیابان دهیاری به جهت منافع شخصی تخریب شده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

منبع: شهروندخبرنگار - کرمان

 

بیشتر بخوانید:

کوهخواری و قطع درختان به بهانه ساخت و ساز در محله دربند تهران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • کوه‌خواری و برهم زدن محیط زیست در روستای سرآسیاب شش + فیلم
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد