Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از طریق کلینیک آنلاین می توانید سوالات پزشکی و سلامت خویش را با متخصصان در میان گذاشته و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنید.

کلینیک آنلاین جهت تحقـق آرمـان سـلامـت همگانی جامعه ایجاد شده اسـت که در آن کادر متخصصان علم پـزشکـی به سـوالات شما پاسخ می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهت ارسال سوال به تیم پزشکی کلینیک آنلاین و دریافت پاسخ سوالات خود به صورت رایگان به ثبت نظرات مراجعه و سوال خود را به راحتی ثبت کنید تا تیم پزشکی ما پاسخ سوالات شما را ارسال کنند.

از هم اکنون می توانید همه سوالات خود در زمینه «کم خونی» را تا ساعت 24 یکشنبه ارسال و پاسخ سوالات خود را راس ساعت 17 دوشنبه از تیم پزشکی ما دریافت کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از انجمن رادیولوژی ایران، دکتر لیلا آقا قزوینی، متخصص رادیولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت ارایه خدمات پزشکی در بیماران مراجعه کننده به اورژانس‌ها به خصوص بیماران دچار تروما و سکته‌های مغزی، تصویربرداری در اورژانس در کنار دیگر مباحثی، چون تصویربرداری سیستم عضلانی اسکلتی، تصویربرداری زنان و بارداری و تصویربرداری سروگردن از محور‌های مورد تمرکز کنگره امسال انجمن رادیولوژی ایران است.

وی با اشاره به شعار کنگره امسال که «رادیولوژی آینده فراتر از افق هاست» و به همین منظور نقش هوش مصنوعی، چت پات‌ها و چت جی پی تی (Chat GPT) در رشته رادیولوژی مورد بحث و بررسی متخصصان این رشته قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: همچنین در این کنگره چالش‌های مربوط به هوش مصنوعی و نیز مبحث اخلاق پزشکی در رادیولوژی به همراه ارایه راهکار‌ها در این حوزه ارایه خواهد شد.

 دکتر آقا قزوینی با تاکید بر اهمیت درج شرح حال کامل و هدفمند بیمار توسط پزشکان بالینی درخواست کننده تصویر برداری برای دریافت گزارش‌های اصولی و کاربردی تصویربرداری یادآور شد: از آنجا که دقت و صحت تصاویر درخواستی متخصصان مربوط در جهت تشخیص دقیق بیماری و بهبود حال بیمار موثر است، آشنایی با نکات چالش برانگیز و گمراه کننده تشخیصی در تصویربرداری در این کنگره مورد بحث و هم اندیشی متخصصان این رشته قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: کنگره رادیولوژی ایران یکی از بزرگ‌ترین کنگره‌های تخصصی پزشکی در کشور به شمار می‌رود که همه ساله میزبان استادان داخلی و خارجی و نیز رادیولوژیست‌ها و سایر رشته‌های تخصصی است که امسال قرار است در آن مباحث مهم دیگری مانند PET اسکن‌ها مورد بحث و هم اندیشی متخصصان حاذق در این رشته‌ها قرار گیرد.

لازم به ذکر است، این کنگره با حضور بیش از چهار هزار نفر از رادیولوژیست‌ها، دستیاران رادیولوژی و رشته‌های مرتبط و نیز با حضور بیش از چهار صد سخنران داخلی و خارجی به ارایه جدیدترین دستاورد‌های علم تصویربرداری می‌پردازد.

گفتنی است، همزمان با سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران، نمایشگاه‌های تجهیزات پزشکی در چهار سالن مجزا در محل هتل المپیک تهران به ارایه آخرین دستاورد‌های تجهیزات رشته تصویربرداری خواهند پرداخت.

دیگر خبرها

  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • حماس در حال بررسی طرح اسرائیل برای تبادل اسرا