Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق اظهار کرد: مراسم روز پایانی هفته پژوهش و فناوری سال 96 در این واحد با تجلیل از پژوهشگران منتخب و نویسندگان مقالات برتر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نسیم خانلو در تشریح برنامه های هفته پژوهش سال 96 در واحد تهران شرق گفت: «سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی در شش عنوان ویژه دانشجویان و کارکنان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی ادامه داد: «در روز پایانی هفته پژوهش، مراسمی در سالن همایش‌های واحد با حضور اعضای هیات رئیسه واحد، مدیران، اعضای هیات علمی، کارکنان و جمعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزار خواهد شد که با تجلیل از پژوهشگران منتخب واحد، از نویسندگان مقالات برتر و از مقام آوران مسابقات ملی بتن سال96 نیز قدردانی خواهد شد.»

معاون پژوهش و فناوری واحد تهران شرق خاطرنشان کرد: «پژوهشگران برگزیده و برتر بر اساس معیارها و دستورالعمل ابلاغی از سازمان مرکزی ارزیابی و انتخاب می‌شوند.»

خانلو افزود: «در مراسم روز پایانی دستاوردها و گزارش عملکرد یک‌ساله معاونت پژوهش و فناوری واحد تهران شرق نیز تشریح خواهد شد. »

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ صبح امروز دوشنبه(۳ اردیبهشت) محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در راستای سلسله دیدارها و نشست های خود با مدیران و اساتید دانشگاه های استان و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنان، با حضور در جمع اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، پیگیر دغدغه‌ها، نظرات و پیشنهادات آنان در حوزه های مختلف شد.

محمدطیب صحرایی سپس بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر شد و به مقام والای این شهدا ادای احترام نمود.

استاندار کرمانشاه در ادامه روند حضور چندساعته خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با حضور در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی‌مهندسی این دانشگاه، در نشستی صمیمانه با جامعه دانشگاهیان شرکت کرد و به سوالات، دغدغه‌ها و پیشنهادات مطرح شده توسط حاضران، پاسخ داد.

در این نشست، چند ر از اساتید و دانشجویان به نمایندگی از حاضران و مجموعه‌های فرهنگی، سیاسی و تشکیلاتی این دانشگاه نقدها، نظرات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح نمودند و پاسخ خود را دریافت کردند.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228109 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • داوری: در تولید بذر هیبرید خیار به رقم ۱۰ میلیون عدد در سال نزدیک شده‌ایم
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز