Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: برای فراهم شدن اشتغال سربازان پس از پایان دوران خدمات سربازی آموزش‌های مهارتی در پادگان‌های استان بوشهر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالرسول کازرونی صبح امروز در نشست با فرماندهان نیروهای مسلح شهرستان‌های گناوه، دشتستان و دیلم  با اشاره به نقش مهم مهارت در حل مشکلات جامعه اظهار داشت: مهارت‌آموزی نقش تاثیرگذاری در حل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از بحران‌ها دارد که در این راستا این آموزش‌ها در سطوح مختلف به جامعه ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بر اساس ظرفیت‌های  اشتغال‌زایی مناطق طرح‌های مهارت‌آموزی تدوین و اجرا می‌شود خاطر نشان کرد: در استان بوشهر  تدوین طرح‌های مهارت‌آموزی از 300 برنامه و طرح فراتر رفته و در شهرها، روستاها و مراکز مختلف مهارت‌آموزی ارائه می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تاکید بر توجه به ارائه آموزش مهارتی در پادگان‌ها گفت: تیم‌های مختلف آموزشی در پادگان‌ها حضور دارند و نسبت به مهارت‌آموزی اقدام می‌کنند.

کازرونی با اشاره به ارائه مهارت‌های آموزشی  در پادگان‌ها اظهار داشت: این فرصت، فرصت خوبی است و سربازانی که دوسال در خدمت نظام قرار می‌گیرند، اوقات فراغت دارند که بهترین فرصت است که اینها آموزشی را ببینند که پس از دوران سربازی حرفه‌ای را آموخته باشند که پس از دوران سربازی سربار جامعه نباشند و به خیل بیکاران ما اضافه نشوند و خود کاری را احیا کنند که البته این موضوع شدنی است.

وی اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی برای فراهم شدن زمینه اشتغال سربازان وظیفه پس ازپایان دوره خدمت برای ورود به بازار کار اجرا می‌شود.

کازرونی با بیان اینکه توسعه بدون آموزش‌های مهارتی پایدار نیست و مفهومی ندارد افزود: یکی ازضرورت‌ها و الزام های توسعه اقتصادی وتغییرات اجتماعی و فرهنگی، توجه ویژه به ارتقای فرهنگ مهارت آموزی است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر تصریح کرد: طرح توانمندسازی سربازان وظیفه در اجرای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب باهدف توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی، ایجاداشتغال ازطریق توانمندسازی نیروی انسانی و تربیت نیروی کار ماهر و متخصص در دستور کار آموزش فنی و حرفه‌ای است.

وی پادگان را بستر و فرصتی مناسب برای کسب مهارت و هموار شدن مسیر اشتغال سربازان وظیفه دانست و بیان  کرد: باید در این فرصت با ارایه آموزش‌های مهارتی مورد نیاز زمینه اشتغال سربازان وظیفه و ارتقای مهارت آنها را فراهم سازیم که  این کار سبب توانمندسازی آ نها برای ورود به بازار کار می‌شود.

کازرونی، با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی در پادگان‌های استان بوشهر افزایش یافت گفت: برای فراهم شدن اشتغال سربازان پس از پایان دوران خدمات سربازی آموزش‌های مهارتی در پادگان‌های استان بوشهر افزایش یافت.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • ثبت نام مشوق‌های سربازان ماهر از ۱۵ اردیبهشت‌ماه
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • جزئیات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی به سربازان ماهر اعلام شد
  • جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی