Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگاه عمومی بخش ساردوئیه فردی را که متهم به ایجاد حریق عمدی در اراضی ملی بود به خرید سه عدد کپسول آتش‌نشانی محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، «آیت قیصری» در تشریح جزئیات خبر گفت: باتوجه به شکایت اداره منابع طبیعی شهرستان جیرفت از فردی مبنی بر ایجاد حریق عمدی در اراضی ملی سربیژن ساردوئیه، دادگاه پس از تحقیقات به استناد ماده 160 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 و ماده 675 قانون مجازات اسلامی مصوب سال 1375 حکم به محکومیت متهم به تحمل 2 سال حبس تعزیری صادر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام قضائی ادامه داد: اما باتوجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نیز عقیده قانونگذار در راستای حبس‌زدایی و نظر به دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری و فقدان سابقه، دادگاه اجرای مجازات حبس وی را مناسب ندانسته است.

قیصری افزود: دادگاه مستنداً به مواد 64،70،79،80،81 قانون مجازات اسلامی مصوب سال 1392 اجرای مجازات حبس وی را به خریداری و تحویل 3 عدد کپسول اطفای حریق آتش‌نشانی 10 کیلویی در حق اداره منابع طبیعی جایگزین کرده است.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: متهم موظف است پس از اجرای مجازات جایگزین، مراتب را عیناً به شعبه اجرای احکام کیفری گزارش کند.

وی یادآور شد: در صورت عدم اجرای مجازات جایگزین یا تخلف از دستور، مجازات جایگزین لغو و مجازات حبس اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز سه شنبه یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه قم طعمه حریق شد که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی این حریق مهار شد.

۵ واحد خودرویی با ۱۹ آتش نشان از شهر قم و ۵ واحد با ۲۰ نفر از آتش نشانان مستقر در شهرک در عملیات اطفا حریق مشارکت داشتند و مانع از تسری و گسترش حریق به دیگر واحدهای تولیدی شدند.

عملیات اطفا حریق در این واحد تولیدی به صورت کامل انجام پذیرفته و عوامل آتش نشانی در حل لکه گیری هستند.

علت حادثه و میزان خسارت وارده این حریق اعلام نشده است.

این حادثه هیچ مصدومی نه از کارگران این واحد صنعتی و نه از عوامل آتش نشانی به دنبال نداشته است.

کد خبر 6086069

دیگر خبرها

  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • تجلیل از رئیس دادگاه خلاق بخش سراجو در مراغه
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان