Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@12:48:41 GMT

پیش بازی چلسی - ساوتهمپتون

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۴۳۹۰

پیش بازی چلسی - ساوتهمپتون

رکنا: دو تیم چلسی و ساوتهمپتون، امروز در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

آبی‌های لندنی پس از چند هفته پرفراز و نشیبی که پشت سر گذاشته اند، امیدوارند بتوانند روند خوبی را در این هفته پیش گرفته و ثبات را به پیروزی هایشان اضافه کنند. چلسی در 6 بازی اخیر، 4 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست به دست آورده است و با 35 امتیاز از 17 بازی، در رده سوم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونته اخیرا اعلام کرده که به هیچ وجه به قهرمانی فکر نمی‌کند و تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می‌جنگد. با این حال، بسیاری معتقدند او قصد دارد با این تاکتیک، فشار را از تیمش کم کند تا شاگردانش نتایج بهتری در هفته های پیش رو کسب کنند.
در سوی دیگر، ساوتهمپتون با 18 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته و روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. در 6 دیدار اخیر، سینتز تنها 1 پیروزی کسب کرده و 3 شکست و 2 تساوی نتیجه تلاش آنها در 5 بازی دیگر بوده است. با این حال ساوتهمپتون هیچگاه حریف دست و پا بسته ای مقابل چلسی نبوده و همواره در امتیاز گرفتن از چلسی موفق بوده است. در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای چلسی، 2 تساوی و 1 پیروزی برای ساوتهمپتون به دست آمده است.
داوید لوئیز تنها غایب بازی خواهد بود و حضور موراتا هنوز مشخص نیست.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید

تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با قبول شکستی دیگر مقابل دنور در آستانه حذف از پلی‌آف قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی سوم از سری پلی‌آف یک چهارم نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA به سومین پیروزی خود مقابل لس‌آنجلس لیکرز دست پیدا کرد و لیکرز را در آستانه حذف قرار داد. این یازدهمین پیروزی متوالی دنور مقابل لیکرز بود.

لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند

نیکولا یوکیچ 24 امتیاز،‌ 15 ریباند و 9 پاس گل برای دنور و آنتونی دیویس 33 امتیاز و 15 ریباند برای لیکرز کسب کردند.

نکته قابل توجه در مورد لیکرز این است که در هر 3 بازی پلی‌آف از حریف با اختلاف بیش از 10 امتیاز پیش بود اما در نهایت شکست خورد. کارشناسان معتقدند دلیل شکست‌‌های لیکرز این است که به جز لبران جیمز، آنتونی دیویس و آستین ریوز، هیچ بازیکنی قادر به کسب امتیاز در حد قابل قبول نیست. دی‌آنجلو راسل نیز در بازی صبح امروز 24 دقیقه بازی کرد اما امتیازی به دست نیاورد.

فیلادلفیا سونی سیکسرز با 50 امتیاز و 8 ریباند از جوول امبید از سد نیویورک نیکس گذشت. جیلین برانسون 39 امتیاز و 13 پاس گل برای نیکس به دست آورد.

نتایج دیدارهای صبح امروز، جمعه به شرح زیر است:

کلیولند 83 - اورلاندو 121 (2 بر یک به سود کلیولند)
نیویورک 114 - فیلادلفیا 125 (2 بر یک به سود نیویورک)
دنور 112 - لیکرز 105 (3 بر صفر به سود دنور)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید