Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارلله یمن اظهارات نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل درباره موشک‌های یمن را به سخره گرفت و گفت: این عرض اندام آمریکا بار دیگر نشان داد که جنگ علیه یمن در اصل یک جنگ آمریکایی است و ثابت کرد که واشنگتن به خاطر شکست هم‌پیمانان و مزدورانش در جنگ علیه یمن ناامید است.

وی در توییتر نوشت: آمریکا با این چنین اظهاراتی قصد دارم اذهان عمومی را از مساله قدس منحرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکایی‌ها و ائتلاف جنایتکارش باید بدانند که خون یمنی‌ها مباح نیست و دشمن باید بهای آن را بپردازد.

نیکی هیلی روز پنجشنبه مدعی شد دو موشکی که قبلا از یمن به عربستان شلیک شده بود ساخت ایران بوده‌اند.

از سوی دیگر فرحان حق، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در کنفرانس مطبوعاتی ادعاهای آمریکایی‌ها را تکذیب کرد و گفت: تحلیلی که در گزارش دبیرکل به شورای امنیت ارائه شده نشان داده که اسناد موثقی درباره منبع این موشک‌ها وجود ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند

روزنامه دولتی ایران در مطلبی به انتقاد شدید از کریمی قدوسی پرداخت.

این روزنامه نوشت: کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی دو پهلو مدعی شده است که در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.

این درحالی است که رژیم صهیونیستی، امریکا و کشور‌های غربی به دنبال متهم کردن ایران هستند و با توجه به رویارویی اخیر ایران و رژیم صهیونیستی، این تلاش‌ها بیشتر هم شده است.

در چنین شرایطی چه عاملی باعث می‌شود تا نماینده‌ای که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است و باید به دنبال تأمین منافع ملی باشد، با اظهارات نسنجیده و خارج از مسئولیت برای کشور هزینه تراشی می‌کند؟

پر واضح است که این قبیل اظهارات خلاف واقع همواره و به راحتی از سوی دشمنان مردم ایران دستمایه تحریم و ایران‌هراسی قرار گرفته است. تفکیک مسئولیت‌ها در کشور نیز نشان می‌دهد که ادعا‌های این چنینی از سوی یک نماینده، مشروعیت نداشته و جز آسیب، ثمری ندارد.

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش رژیم اسرائیل توسط آمریکا
  • واکنش سرمربی تیم‌ملی کشتی به حذف تیلور
  • جنجال تمسخر خاطره‌گویی بایدن؛ دایی جو توسط آدم‌خواران خورده شده؟
  • واکنش‌ها به تصویب لایحه کمک نظامی به اوکراین/ از زلنسکی تا پسکوف
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد
  • واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش توسط آمریکا