Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@06:05:25 GMT

کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک از یک تریلردر گچساران

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۴۹۷۰

کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک از یک تریلردر گچساران

فرمانده انتظامی گچساران گفت:مامورین پلیس مواد مخدر این شهرستان دربررسی ازیک تریلر موفق به کشف 30کیلوگرم مواد مخدر ازنوع تریاک شدند که به طور ماهرانه دراین کامیون جاسازی شده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،سرهنگ سید محمد موسوی ،فرمانده انتظامی گچساران امروز در این خصوص گفت باتلاش ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان و با هماهنگی مقام محترم قضایی درایست بازرسی مستقر جلوی پلیس راه گچساران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون "تریلر هوو"مشکوک و خودروی مورد نظر متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود:مامورین پلیس مواد مخدر شهرستان با استفاده ازتجربیات تخصصی خود دربررسی ازاین خودرو موفق به کشف 30کیلوگرم مواد مخدر ازنوع تریاک شدند که به طور ماهرانه دراین خودروجاسازی شده بود .

موسوی ادامه داد:دراین رابطه دو نفرباهویت معلوم دستگیر وجهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی تاکید کرد:همشهریان گرامی در صورت رویت و برخورد با خرید وفروش مواد مخدر ،مشروبات الکلی و هرگونه اخلال در نظم عمومی توسط افراد هنجارشکن بامرکز فوریتهای پلیسی110تماس گرفته تا اقدامات لازم در جهت شناسایی جرم دستگیری متخلفان و پاکسازی محلات به عمل آید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار