Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان البرز با اشاره به مشارکت جامعه القرآن و شعبه رسالت ویژه بانوان بزرگسال در طرح "مادران آسمانی" گفت: این طرح جمعه ۱۸ اسفندماه همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) برگزار می شود.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان البرز در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به مشارکت جامعه القرآن و شعبه رسالت ویژه بانوان بزرگسال در طرح "مادران آسمانی" گفت: در این طرح جمعی از قرآنیان شعبه رسالت و اعضای مسجد الاقصی به دیدار مادران شهدای مناطق تهران می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با یبان اینکه این طرح جمعه 18 اسفندماه همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این طرح قاریان و حافظان و مربیان شعبه رسالت در گروه هایی مجزا به نیابت از فرزندان شهید به دیدار خانواده های آنها می روند.

روحی با بیان اینکه دیدارها طی چند روز به طول می انجامد، اظهار کرد: در این طرح قرار است قرآنیان و مسجدیان به دیدار 50 هزار مادر شهید رفته و بیعتی دوباره با فرهنگ ایثار و شهادت ببندند.

مسئول شعبه رسالت موسسه جامعه القرآن با بیان اینکه این طرح به صورت کاملا مستقل و با پشتوانه مردمی صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: این طرح با تجلیل از مقام مادران شهدا و اهدای هدایایی همراه خواهد بود.

 

 

پایان پیام/345

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • پدر شهید پرویز اسفندیاری آسمانی شد
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست