Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در سفر به ترکیه به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کردیم که محصول حمایت‌ها و تلاش‌های بسیاری است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا گرشاسبی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: زمانی که رئیس جمهور محترم ترکیه به کشورمان سفر کردند، آقای دکتر سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و جوانان اختلاف پرسپولیس با باشگاه ریزه اسپور را با ایشان مطرح و مقرر شد برای رفع مشکل و اختلاف، پیگیری لازم صورت گیرد که در راستای همین جلسه، همراه با اعضای کمیته حقوقی و بین‌الملل به ترکیه سفر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: سفر ما نیز با سفر آقای رئیس جمهور و گروه همراه برای شرکت در اجلاس فوق‌العاده سران عضو سازمان همکاری اسلامی به ترکیه همراه شد که شرایط خوبی را برای پیگیری‌های ما ایجاد کرد. در این ارتباط جا دارد از مساعدت‌های ویژه دفتر رئیس جمهور، وزارت امور خارجه کشورمان، وزیر محترم ورزش و جوانان و همین طور آقای حسین‌پور، رئیس تشریفات ریاست جمهوری که در پیگیری و به نتیجه رساندن این موضوع باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی آن را یاری رساندند، تشکر و قدردانی نمائیم.

گرشاسبی افزود: در این سفر چهار روزه، طی چند نوبت با مقام‌ها و مسئولان باشگاه ریزه اسپور تشکیل جلسه دادیم و در نهایت به توافق‌های خوبی رسیدیم. درباره جزئیات این توافق در روزهای آینده خبرهای خوبی خواهیم داشت ولی به طور قطع حاصل تمام این تلاش‌ها آن خواهد بود که مشکلات پیش رو و سوء تفاهم‌های پیش آمده مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به صعود روز گذشته سرخپوشان به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی تصریح کرد: قبل از هر چیز باید بابت این پیروزی به هواداران و اعضای تیم تبریک و خسته نباشید بگویم. جام حذفی همیشه عرصه خلق شگفتی‌ها است و همین مساله کار را برای تیم‌های بزرگ سخت و دشوار می‌کند. از سوی دیگر بچه‌های ما تحت فشار مسابقات فشرده هستند اما توانستند قدرت فنی و اراده خودشان را بار دیگر به رخ بکشند و حالا باید برای بازی بعدی خود آماده شوند. قطعاً بخش زیادی از این اراده‌ای که در بازیکنان وجود دارد به خاطر هواداران است و اینکه می‌خواهند آنها را بیش از پیش خوشحال کنند و هواداران هم مثل همیشه با حضور خود در ورزشگاه و حمایت از تیم و باشگاه‌ خود در عرصه‌های گوناگون این انرژی را مضاعف خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن امشب در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-2 به تساوی دست پیدا کرد.

تیم تحت هدایت ژابی آلونسو در این بازی با دو گل از حریفش عقب افتاد و قبل از ورود به وقتهای اضافه یک گل را جبران کرده بود تا اینکه در دقیقه 90+7 موفق شد به گل تساوی برسد و از شکست فرار کند.

لورکوزن با این گل ضمن یک امتیاز، برای چهل و ششمین بازی متوالی شکست ناپذیر ماند و همچنان به ارزش قهرمانی زودهنگام خود اضافه می‌کند.

ژابی آلونسو از این اتفاق خیلی خوشحال است و تایید کرد که در نظر دارد تیمش‌ بدون شکست فصل را به پایان برساند. او پس از بازی گفت:"این یک بازی سخت مقابل یک حریف قدرتمند بود و بازی با آن‌ها در لیگ قهرمانان فصل آینده جالب خواهد بود."

فراز از شکست در لحظات پایانی؟

ما نشان دادیم که این فصل در دقایق پایانی، یک شرایط خاصی داریم. نیمه اول بسیار تاکتیکی بود و موقعیت‌های زیادی برای اشتوتگارت و همینطور ما ایجاد شد. پس از دریافت دو گل ما واکنش خوبی نشان دادیم.

هدف فعلی لورکوزن؟

هواداران ما باور داشتند که می‌توانیم دوباره این کار را انجام دهیم و به بازی برگردیم. هدف بزرگ ما قهرمان شدن بود، حالا می‌خواهیم به راه خود ادامه دهیم و متوقف نشویم. می‌خواهیم تا پایان شکست ناپذیر باقی بمانیم. هنوز سه بازی باقی مانده در لیگ و یک بازی مقابل رم در هفته آینده داریم که می‌خواهیم به خوبی برای آن آماده شویم.

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی