Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: در سفر به ترکيه به موفقيت‌هاي خوبي دست پيدا کرديم که محصول حمايت‌ها و تلاش‌هاي بسياري است.
به گزارش آريا، حميدرضا گرشاسبي در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: زماني که رئيس جمهور محترم ترکيه به کشورمان سفر کردند، آقاي دکتر سلطاني‌فر وزير محترم ورزش و جوانان اختلاف پرسپوليس با باشگاه ريزه اسپور را با ايشان مطرح و مقرر شد براي رفع مشکل و اختلاف، پيگيري لازم صورت گيرد که در راستاي همين جلسه، همراه با اعضاي کميته حقوقي و بين‌الملل به ترکيه سفر کرديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: سفر ما نيز با سفر آقاي رئيس جمهور و گروه همراه براي شرکت در اجلاس فوق‌العاده سران عضو سازمان همکاري اسلامي به ترکيه همراه شد که شرايط خوبي را براي پيگيري‌هاي ما ايجاد کرد. در اين ارتباط جا دارد از مساعدت‌هاي ويژه دفتر رئيس جمهور، وزارت امور خارجه کشورمان، وزير محترم ورزش و جوانان و همين طور آقاي حسين‌پور، رئيس تشريفات رياست جمهوري که در پيگيري و به نتيجه رساندن اين موضوع باشگاه پرسپوليس و هواداران ميليوني آن را ياري رساندند، تشکر و قدرداني نمائيم.
گرشاسبي افزود: در اين سفر چهار روزه، طي چند نوبت با مقام‌ها و مسئولان باشگاه ريزه اسپور تشکيل جلسه داديم و در نهايت به توافق‌هاي خوبي رسيديم. درباره جزئيات اين توافق در روزهاي آينده خبرهاي خوبي خواهيم داشت ولي به طور قطع حاصل تمام اين تلاش‌ها آن خواهد بود که مشکلات پيش رو و سوء تفاهم‌هاي پيش آمده مرتفع خواهد شد.
وي با اشاره به صعود روز گذشته سرخپوشان به مرحله بعدي رقابت‌هاي جام حذفي تصريح کرد: قبل از هر چيز بايد بابت اين پيروزي به هواداران و اعضاي تيم تبريک و خسته نباشيد بگويم. جام حذفي هميشه عرصه خلق شگفتي‌ها است و همين مساله کار را براي تيم‌هاي بزرگ سخت و دشوار مي‌کند. از سوي ديگر بچه‌هاي ما تحت فشار مسابقات فشرده هستند اما توانستند قدرت فني و اراده خودشان را بار ديگر به رخ بکشند و حالا بايد براي بازي بعدي خود آماده شوند. قطعاً بخش زيادي از اين اراده‌اي که در بازيکنان وجود دارد به خاطر هواداران است و اينکه مي‌خواهند آنها را بيش از پيش خوشحال کنند و هواداران هم مثل هميشه با حضور خود در ورزشگاه و حمايت از تيم و باشگاه‌ خود در عرصه‌هاي گوناگون اين انرژي را مضاعف خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم

وزیر خارجه ترکیه با اشاره به روند دادگاه بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی که توسط آفریقای جنوبی جریان دارد، گفت: با تصمیم رئیس جمهورمان به این پرونده ورود خواهیم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه امروز چهارشنبه در نشست خبری با همتای اندونزیایی خود با بیان اینکه این کشور در پرونده قضایی بین المللی علیه رژیم صهیونیستی که توسط آفریقای جنوبی باز شده است، ورود خواهد کرد، گفت: تصمیمان بر این شده است.

وی با اشاره به حضورش در نشست بین المللی ریاض اظهار داشت: در این نشست و نشستهای مشابه این موضوع را دریافتم که بعضی کشورها در این پرونده می خواهند و آماده اند که موضعی اتخاذ کنند.

وزیر خارجه ترکیه با بیان اینکه تاکنون نیکاراگوئه و کلمبیا گامهای روشنی در این خصوص برداشته اند، افزود: ما نیز نتیجه بررسی های خود را به رئیس جمهورمان گفتیم و برای اولین بار تصمیم گرفته شده را اینجا اعلام می کنم. کار ما روی این برنامه مدت زیادی است که دنبال می شود. ما اقدامات حقوقی خود را دنبال خواهیم کرد. در این بین با همه کشورهای دوست و همپیمان در اینکه چه اقدامات بیشتری می توانیم انجام دهیم کار را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور