Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: محسن یگانه در ادامه تور کنسرت‌های امریکا برای دومین بار در سالن مایکروسافت لس آنجلس روی صحنه می‌رود.

محسن یگانه که مدتی است برای برگزاری تور کنسرت‌های خود عازم امریکا شده است، ۱۶ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۵ آذر ۱۳۹۶) بار دیگر در سالن بزرگ مایکروسافت میزبان علاقه مندانش می‌شود. یگانه که زمستان ۲۰۱۵ نیز تور موفقی در امریکا برگزار کرده بود، مخاطبانش برای نخستین بار ظرفیت سالن بزرگ مایکروسافت (نوکیا) را پر کردند تا نام او به عنوان اولین خواننده ایرانی (داخلی) در کنار دیگر مشاهیر این سالن ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موفقیت یگانه در تور کنسرت امریکا، در حالی است که از میان تمام خواننده‌های ایران ساکن امریکا تنها دو خواننده توانسته‌اند ظرفیت این سالن را به طور کامل پر کنند.

حال پس از گذشت ۲ سال، محسن یگانه بار دیگر توانست ظرفیت ۷۱۰۰ نفره این سالن بزرگ را Sold Out کند تا رکوردی جالب توجه در دومین دهه از فعالیت رسمی‌اش به جای بگذارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ اجرای موسیقی زنده در استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۰۰ اجرای موسیقی زنده در قالب‌های صحنه‌ای، اماکن عمومی و کارگاهی در استان برگزار شده است و این فرایند همچنان برقرار است.

وی در خصوص خبر لغو کنسرت‌ها در بوشهر گفت: فضای موسیقی استان روند عادی و طبیعی دارد و چنانچه در یک برنامه تغییری ایجاد شده باشد دلیلی بر لغو کنسرت‌ها در بوشهر نیست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم کنسرت‌های متعددی در استان بوشهر برگزار شده است.

افروغ افزود: با توجه به برگزاری کنسرت‌ها در بوشهر باید قوانین و چارچوب‌های لازم در اجراها مورد توجه قرار گیرد و اگر خارج از چارچوب باشد طبیعی است که محدودیت‌ها اعمال شود.

کد خبر 6083843

دیگر خبرها

  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • رستوران خواننده معروف با دیزاین و طراحی داخلی شگفت انگیز افتتاح شد!
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم
  • رسانه در اختیار موسیقی پاپ است/کنسرت «هوران» با ۱۴ قطعه به صحنه تالار وحدت می‌رود
  • بیش از ۱۰۰ اجرای موسیقی زنده در استان بوشهر برگزار شد