Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش گفت: استان خوزستان سهم بزرگی را در تمدن اسلامی به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سید محمد بطحایی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش و شورای سیاست‌گذاری و هماهنگی مناطق مرزی خوزستان در استانداری اظهار داشت: از همکارانم در این استان که با وجود شرایط سخت آب و هوایی و زیرساخت‌ها پرچم تعلیم و تربیت را برفراز نگه داشته‌اند تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوزستان سهم بزرگی را در تمدن اسلامی به خود اختصاص داده است، افزود: آموزش و پرورش دروازه ورود به جامعه مطلوب است و اگر بخواهیم جامعه‌ای بدون از آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم باید به آموزش و پرورش توجه داشت.

وزیر آموزش و پرورش ضمن پرسشی مبنی بر اینکه چرا آموزش و پرورش ما کماکان درگیر مسائل مزمن آموزش و پرورش است بیان کرد: متاسفانه این مشکلات مثل فضای آموزشی و وضعیت مدارس از مسائل مزمن است؛ 20 سال پیش همین مسائل را در جلسات می‌گفتیم 20 سال آینده نیز باز هم در جلسات همین موضوعات را مطرح می‌کنیم مگر اینکه این حلقه را با تغییر محتوا و تحول در آموزش و پرورش بشکانیم.

وی با بیان اینکه مشکل ما این است که روش‌های آموزش و پرورش ما مربوط به 20 الی 30 سال پیش است گفت: کاهش تمرکز و تفویض اختیار به عنوان یکی از مهمترین مسائل برای تحول در آموزش و پرورش است.

بطحایی عنوان کرد: باید به جایی برسیم که به جای صحبت درباره مشکلات زیرساختی و برق و دیگر مشکلات در چنین جلساتی وزیر را در کیفیت به چالش بکشند نه اینکه همچنان از مشکلات حرف بزنیم.

این خبر تکمیل می‌شود ...

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • بررسی علت بازماندگی از تحصیل ۲۰ گویه در خوزستان
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است