Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، محمدرضا تابش  اظهار کرد: موضوع موسسات مالی و اعتباری واقعا مسئله بغرنج و پیچیده‌ای بود. یک عده در این ماجرا کلاهبرداری کردند و وعده های غیرقابل تحقق دادند، ارتباطات عجیب و غریب برقرار کردند و در برخی دستگاه‌ها و برخی نهادها و بیوت برخی علما نفوذ کردند. البته با ورود رهبری و سران قوا آن ارتباطات قطع شد ولی هنوز هم چسبندگی‌هایی دارند و فعل و انفعلاتی انجام می دهند تا در روند حل مسئله کارشکنی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر حل مشکل ۹۸ درصد سپرده‌گذاران، تصریح کرد: البته دو درصدی که هنوز مشکلاتشان حل نشده، حدود ۳۰ درصد از سرمایه را در اختیار داشتند که ما مدافع حقوق آنها هم هستیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس خاطرنشان کرد: بخشی از این معضل به خصوص درباره سپرده ‌های زیر ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نسبی حل شده اما رضایت کامل مردم جلب نشده و سود سپرده های مردم هنوز نسبت به تورم هم پرداخت نشده است. همانطور که رئیس جمهور گفت این موضوع به بعد از شناسایی املاک موکول شده است. هنوز املاک و مستغلاتی که صندوق فرشتگان داشته به کاسپین تحویل نشده البته صورتش را داده اند اما ارزیابی اش درست نیست و تحویل نشده است.

این عضو شورای پول و اعتبار همچنین گفت: بعضی از تجمعات در این زمینه سازماندهی شده است البته این را مراجع امنیتی و انتظامی باید بگویند. البته مجموعا این قضیه به نحو خوبی جمع شده ولی عده ای از مردم هم به حقشان نرسیده اند که ان‌شاءالله این موضوع نیز به بهترین نحو حل خواهد شد و مشکل سپرده‌گذاران بزرگ هم بعد از تحویل املاک حل خواهد شد.

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشوندها و پسوندها در ادبیات باشگاههای فوتبال ایران

گفته می شود تیم فوتبال استقلال تهران به استقلال خلیج فارس تغییر نام خواهد داد. 

به گزارش طرفداری، در تاریخ فوتبال ایران باشگاه هایی بوده اند که بر اساس هماهنگی های صورت گرفته تحت پوشش موسسه و گروه خاص نظامی یا صنعتی قرار گرفته اند. از جمله تیم هایی که تحت پوشش موسسات مختلف قرار گرفته اند می توان به سپاهان اصفهان اشاره کرد که امروز زیر مجموعه یکی از متمول ترین موسسات کشورمان است.

سپاهان زمانی آن قدر بی پول بود که نمی توانست در لیگ فوتبال ایران حضور پیدا کند و به جای این تیم که در لیگ اول تحت جمشید نماینده شهر اصفهان بود، تیم متمول ذوب آهن اصفهان حضور پیدا کرد اما آن ها امروز پولدارترین تیم فوتبال ایران هستند. سپاهان مدتی هم در دهه 1370 زیر نظر مجموعه سیمان اصفهان بود و سیمان سپاهان اصفهان نامیده می شد.

باشگاه های مختلفی در فوتبال ایران بر این اساس در مجموعه موسسات مختلف قرار گرفته و با پسوند یا پیشوند نام آن ها در مسابقات لیگ ایران حضور پیدا کرده اند.

وحدت فولاد تهران پیام گچ مشهد پیام مقاومت مشهد ابومسلم خوشاب مشهد سرخپوشان دلوار افزار فولاد سپاهان اصفهان سیمان سپاهان اصفهان مقاومت شهید سپاسی شیراز استقلال خلیج فارس

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • مرگ و زندگی ما به دست میدان مغناطیسی زمین است!
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • خجالت بکشید!
  • مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم
  • آبروی اصفهان را برده، برخورد قضایی کنید |‌ به عنوان یک سپاهانی خود من شاکی‌ام
  • ۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال در کشور/فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • پیشوندها و پسوندها در ادبیات باشگاههای فوتبال ایران
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • دیدگاه علما و روحانیون شیعه و سنی کردستان در مورد امام صادق(ع)