Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@09:14:02 GMT

پنل های خورشیدی میهمان چادر های عشایری گرمسار

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۶۵۳۹

پنل های خورشیدی میهمان چادر های عشایری گرمسار

فرماندار گرمسار گفت: پنل های خورشیدی به منظور تامین بخشی از مشکلات حوزه عشایری شهرستان و تامین انرژی و روشنایی تا پایان سال جاری میهمان چادر های عشایر گرمسار خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین جلسه شورای عشایری شهرستان گرمسار با حضور فرماندار و مدیرکل امور عشایری استان و جمعی از مسئولان در محل سالن جلسات فرمانداری گرمسار برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه داریوش طاهری فرماندار گرمسار  گفت: نگاه اصلی به حوزه عشایری شهرستان ایجاد و فراهم ساختن امکانات سخت افزاری برای رفاه و آسایش این خانواده مهم تولید کننده طبیعی کشور در حوزه غذایی است .

فرماندار گرمسار در ادامه اظهار کرد: شهرستان گرمسار در بودجه بندی سال 96 و 97 مبالغ خوبی برای اجرای طرح پنل های خورشیدی در جهت فراهم سازی محیط های انرژی اقدامات خوبی را اجرا و اتخاذ نموده است .

طاهری تاکید کرد: خانواده عشایری یک قشر تولید کننده در بخش مواد غذایی در کشور است که نیاز اصلی خود را از درون جامعه تامین می کند و این نگاه حمایتی دولت برای نیاز داخلی و در برخی موارد برای صادرات محصول این قشر می تواند باعث درآمد زایی باشد .

صنایع تبدیلی در خانواده عشایری استان

حسینی مدیرکل امور عشایری استان سمنان به تشریح ابعاد فعالیت های خانواده عشایر استان اشاره کرد و گفت: این خانواده در استان توانسته است خود را بسیار فعال در عرصه تولید داخلی نشان دهد و به طوری برنامه ریزی حمایتی در این بخش در تامین علوفه های مدت دار و طرح های تشویقی در استان اجرا می شود .

مدیرکل امور عشایری استان با بیان اینکه گوشت قرمز، شیر و سایر فرآورده‌های لبنی از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های عشایر است، افزود: روزانه 70 تن شیر از سوی عشایر شهرستان گرمسار تولید می‌شود و این مهم نقش ویژه‌ای در تولید صنایع تبدیلی نیز دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نوجوان در سیل عنبرآباد مفقود شدند


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، یزدان افشاری‌پور روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: از سوی اداره کل عشایری جنوب کرمان و فرمانداری به خانواده های عشایری اطلاع داده شده بود که محل را هنگام سیلاب ترک کنند اما این خانواده‌ها حاضر به جابه جایی نشده بودند.

وی با اشاره به تلاش امدادگران برای یافتن این افراد تاکید کرد که یکی از این افراد زنده پیدا شده و جست و جو برای سایرین ادامه دارد.

به گفته افشاری پور، این نوجوانان ۱۲، ۱۷ و ۲۰ ساله بودند.

وی همچنین اظهار داشت که ۴۰ راس دام هم در این منطقه مفقود شده است.

 بارش شدید باران از روز گذشته (سه‌شنبه ) در برخی از مناطق استان کرمان آغاز شده و تا روز پنجشنبه ادامه دارد. سازمان هواشناسی با اعلام هشدار قرمز بر سیل و آبکرفتگی طی این سامانه تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • سیل جان ۳ دختر را در کرمان گرفت / آخرین خبر از سرنوشت دختران
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • ۲ نوجوان در سیل عنبرآباد مفقود شدند
  • مفقودی ۳ دختر نوجوان در سیل عنبرآباد
  • سه دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد مفقود شدند