Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) با حضور سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گروه‌های شرکت‌کننده در این رویداد موسیقایی و تعدادی از هنرمندان کشورمان در تالار وحدت تهران برگزار شد.

ایران آنلاین /تجلیل از برخی گروه‌ها و هنرمندان شرکت‌کننده در جشنواره، قدردانی از فرزاد طالبی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن سلیمانی مدیر فرهنگسرای ارسباران، شهرام صارمی مدیر موسیقی فرهنگسرای ارسباران، رامتین حامی فرد مدیر روابط عمومی بیمه "سرمد" به‌عنوان مدیران حامی برگزاری جشنواره نوای خرم، هم‌نوازی میلاد کیایی نوازنده سنتور و بابک شهرکی نوازنده ویولن، تک‌نوازی تار بارمان رسولی نژاد، اجرای گروه موسیقی "سورنا" شیراز و هم‌نوازی بردیا صدر نوری نوازنده پیانو و علیرضا چراغچی نوازنده ویولن بخش‌های مختلف مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) بود که رشید کاکاوند اجرای مراسم را به عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی گروه‌های برگزیده بخش‌های "تک‌نوازی"، "تک‌خوانی"، "اجراهای دو و سه نفره" و "اجراهای گروهی" نیز بخش‌های دیگر این مراسم را تشکیل می‌داد که هنرمندان کودک و نوجوان برگزیده این بخش به تفکیک برنامه ارائه‌شده در مراسم جوایز خود را از هنرمندان پیشکسوت در برنامه دریافت کردند. این در حالی است که قبل از اجرای این بخش از برنامه، بیانه هیئت‌داوران بخش رقابتی برای حاضران قرائت شد.

در چهارمین دوره جشنواره نوای خرّم، یک هزار و ۱۵۰ هنرمند کودک و نوجوان در قالب ۵۱۸ اجرا از ۲۵ استان و ۶۴ شهر کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که در سه مرحله بازبینی تصاویر آثار رسیده، ۲۱۲ اجرا به مرحله رقابتی راه یافتند که در حضور داوران جشنواره در طی روزهای ۱۶ و ۱۷ آذرماه در فرهنگسرای نیاوران و روزهای ۲۲ و ۲۳ آذرماه در فرهنگسرای ارسباران تهران به اجرای آثار خود پرداختند./هنر آنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این جشنواره با شرکت ۴۲ گروه سرود کودک و نوجوان از استان قزوین و ۲۰ گروه هم از کلان شهر‌های کشور به کار خود پایان داد.

رتبه‌های اول تا چهارم این جشنواره متعلق به ۳ گروه دختران و ۴ گروه پسران از استان قزوین است.

 ۳ گروه از کلان شهر‌ها هم برگزیده این جشنواره شدند.

این جشنواره با هدف ارتقای فرهنگ شهروندی با زبان هنر و با موضوعات حفظ اموال عمومی، صدق در کلام و رفتار، فرهنگ استفاده از دوچرخه، حفظ و گسترش فضای سبز، رعایت حق همسایه و تفکیک زباله از مبدا برگزار شد.

این جشنواره در دو گروه دختران و پسران استانی و کلان شهر‌ها به طور جداگانه داوری شد.

در پایان مراسم از خانواده‌های شهید علی جهانشاهی، حامد حدادی، مسعود کاظمی و ناصر انجرانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری
  • جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری + ویدئو
  • جلوگیری از اجرای نوازنده خانم در مراسم بزرگداشت مرتضی مطهری (فیلم)
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین