Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسران ژیمناست محمودآبادی در معیت استاد غلامی در رقابت‌های ژیمناستیک در سطح استان مازندران خوش درخشیدند. به گزارش بلاغ به نقل از آوای‌شمال، رقابت‌های ژیمناستیک هنری قهرمانی استان مازندران در بخش پسران با حضور تیم‌های مختلفی از سراسر استان مازندران در خانه ژیمناستیک شهرستان بابلسر برگزار شد.

غلامعلی غلامی مربی جوان و با سابقه این رشته در سطح شهرستان 9 ژیمناست را روانه این رقابت‌ها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پایان این رقابت‌ها تیم محمودآباد که بعضی از ژیمناست‌بازان را برای اولین بار عازم این رقابت‌ها کرده بود، عملکرد فوق العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتند و موفق به کسب 2 طلا، 2 نقره و یک برنز شد.

امیررضا گرگانی ژیمناستی که عالی ظاهر شد و توانست طلای پرش خرک را به خود اختصاص داد.

امیررضا غلامی دیگر ژیمناست محمودآبادی در دو بخش به رقابت با حريفان پرداخت و در هر دو ماده و توانست طلا و نقره حرکات زمینی و پرش خرک را از آن خود کند.

دیگر ژیمناست محمودآبادی حامد معدلی در حرکات زمینی نایب قهرمان شد و برنز پرش خرک را توانست برای محمودآباد بدست آورد.

غلامعلی غلامی رئیس و مربی جوان هیئت ژیمناستیک محمودآباد با ابراز رضایت از عملکرد کلیه ژیمناست‌کاران بیان داشت: هر 9 ژیمناست ما در تمامی بخش‌ها عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و این در شرایطی‌ است که مدعيان اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها از کسب مدال طلا بازماندند.

وی افزود: امیدوارم این بچه‌ها که سرمایه‌های ورزش محمودآباد محسوب می‌شوند دیده شوند و مورد حمایت و عنایت ویژه مسؤولان قرار گیرند چرا که این حمایت‌ها می‌تواند تاثیر گذار باشد و ما را در راه هدفمان و پیشرفت این رشته ورزشی دلگرم و امیدوار کند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود

مک کنی عنوان کرد که تمایلی به جدایی از یوونتوس ندارد و می‌خواهد در این تیم بماند

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری از هفته سی و پنجم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم یوونتوس و آاس رم به تساوی ۱-۱ رضایت دادند. 

رم 1-1 یوونتوس؛ یک امتیاز به‌دردنخور

وستون مک کنی، هافبک آمریکایی یوونتوس، پس از بازی در گفتگو با اسکای گفت: 

نمی‌توانیم از این نتیجه خوشحال باشیم، به ۳ امتیاز این مسابقه نیاز داشتیم اما نتوانستیم به آن برسیم. بازی سختی بود اما ما از لحاظ تیمی عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

 

مک کنی در ادامه افزود: 

هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود، اما به آن نرسیدیم و حالا هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی، خسته هستیم. برخی فکر می‌کنند که ما بازیکنان، از اهمیت بازی برای تیم بزرگی چون یوونتوس آگاه نیستیم و تمام تلاش خود را برای این تیم به کار نمی‌گیریم. نه، این‌گونه نیست. ما قدر جایگاهی که در آن هستیم را می دانیم اما باید بدانید که خستگی بر عملکرد ما تاثیر بسیاری داشت و اجازه نداد تا انتظارات را برآورده کنیم.

هافبک آمریکایی در مورد آینده‌اش گفت: 

هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده اما ایجنت من در حال صحبت با جونتولی در مورد تمدید آن است. ایده من این است که در یوونتوس بمانم تا آن را به رقابت بر سر اسکودتو برگردانم و همچنین با این تیم، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس