Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حبیب اله جان نثاری" در جمع کارکنان یگان های ویژه ناجا اظهار کرد: با روحیه انقلابی و بسیجی در مقابل استکبار ستیزان و ابر قدرت های جهان خواهیم ایستاد و از تمام ظرفیت های خود برای مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنیم و اجازه نخواهیم داد کشور های بیگانه حتی یک وجب به خاک کشور ما تجاوز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به وجود آمدن داعش  را حاصل اتاق فکر، اندیشه و طراحی طراحان کشور های غربی و حمایت آل سعود دانست که با هدف تفرقه بین مسلمانان  و برای 30 سال ماندگاری در جنگ به وجود آمد.

جان نثاری خاطر نشان کرد: پیروزی جبهه مقاومت در مقابل جهان کفر یکی از مهم ترین اتفاقاتی است که در سال های گذشته شکل گرفته و بحمدالله با حضور مدافعان حرم و ایستادگی در مقابل داعشیان اتاق فکر آنان را نابود کردیم.

این مقام ارشد انتظامی افزود: هدف اصلی آمریکا از تشکیل داعش ایجاد یک منطقه  امن برای رژیم غاصب صهیونیستی بود که به لطف خداوند با تمامی طراحی ها و هزینه های زیاد و حمایت برخی کشور های عربی دشمنان نتوانستند اهداف خود را پیاده سازی کنند و با شکست و نابودی رو به رو شدند.

سردار جان نثاری اظهار کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران به یک ابر قدرت در منطقه تبدیل شده است، کشورهای مسلمان جهان با منسجم شدن یکدیگر با محوریت جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدات دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

جانشین فرمانده یگان های ویژه تصریح کرد: با مدیریت شایسته و برنامه ریزی دقیق همچون سنوات گذشته آماده اعزام به هر نوع ماموریت هستیم لذا به این منظور در یگان های ویژه ناجا تقسیم کار کرده ایم تا بتوانیم در سریع ترین زمان در ماموریت های محوله حاضر شویم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه ناوهای ارتش در خلیج فارس+ تصاویر

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با مراسم رژه یگان‌های پیاده و محمول ارتش جمهوری اسلامی ایران در جای جای میهن اسلامیمان، به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه، یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با برگزاری رژه دریایی در آب‌های خلیج همیشه فارس و در تنگه هرمز اقتدار ارتش جمهوری اسلامی را به رخ کشیدند.  

همچنین در مراسم رژه امروز بندرعباس، واحد‌هایی از یگان‌های موشکی ذوالفقار، سامانه‌های موشکی و راداری ولایت، جنگال، یگان‌های تیپ مسلم، زیردریایی‌های مرطوب السابعات، سامانه‌های پهپاد بر و نیز واحد‌هایی از تیپ امام حسین (ع) ارتش در ساحل خلیج فارس، مقابل جایگاه و کلام الله مجید رژه رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش صلح دوست است
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • فرمانده کل ارتش : هر تجاوز دشمنان با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • رژه ناوهای ارتش در خلیج فارس+ تصاویر
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد