Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه بجنورد دیروز در آئین نماز عبادی سیاسی مرکز خراسان شمالی، تلاش دولت بر محور تولید و رونق توان داخلی را ارزشمند خواند و اظهار کرد: در بودجه 97 برخی مباحث مربوط به حذف یارانه ها نیز مشاهده شده که باید دولت به وضعیت معیشت مردم توجه ویژه ای کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با طرح این سوال که آن دست از افراد جامعه که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند با حذف یارانه چه بلایی سرشان آمده و چگونه امرار معاش می کنند، خاطرنشان کرد: مردم دولت را برای تدبیر در رونق زندگی و سر و سامان دادن اقتصاد جامعه سر کار آورده اند نه اینکه هر روز زندگی شان سخت تر شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اضافه کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استفاده از نظرات کارشناسان باید قبل از تصویب بودجه 97، نواقص آن را برطرف کنند.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: کمبود بودجه عمرانی کشور نسبت به بودجه جاری، روند حرکت به سمت توسعه و آبادانی را کند می کند.

وی یادآور شد: افزایش بودجه جاری در آینده آسیب هایی به همراه دارد.

وی خطاب به استاندار خراسان شمالی خواستار دستور بسیجی وار نسبت به سر و سامان دادن قطعی وضعیت زلزله زدگان استان شد و اظهار کرد: همه دستگاه ها برای ساماندهی زندگی زلزله زدگان ورود کنند چرا که بنیاد مسکن به تنهایی کاری را از پیش نمی برد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به موضوع تعیین بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل نیز تصریح کرد: بنا به پیش بینی آیات قرآن کریم و فرموده مقام معظم رهبری فلسطین آزاد شده و اسرائیل نابود می شود.

حجت الاسلام یعقوبی اضافه کرد: قدس متعلق به تمام مسلمانان و قلب جهان اسلام است و آمریکا بداند که اراده مسلمانان مستحکم و آهنین است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت حوزه و دانشگاه نیز افزود: از زیبایی های جمهوری اسلامی ایران ایجاد اتحاد و همدلی میان تمام جریانات است که یکی از آن ها حوزه و دانشگاه بوده و باید حوزه و دانشگاه ها ید واحده باشند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندگان روز پانزدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان شمالی اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، برندگان روز پانزدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان شمالی اعلام شد.

بر این اساس کلثوم کرامتی از مانه و سملقان، اعظم قنبرزاده از فاروج و حسن قائمی و مهدی ایزانلو از بجنورد به عنوان برنده روز پانزدهم معرفی شدند.

جهت شرکت در پویش استانی زندگی با آیه‌ها عدد ۵ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۲۱۳ ارسال کنید.

کد خبر 6063829

دیگر خبرها

  • برندگان روز هفدهم پویش «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی اعلام شد
  • تلفات قابل توجه صهیونیست‌ها در عملیات مقاومتی در اریحا+ فیلم
  • برندگان روز پانزدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان شمالی اعلام شد
  • مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم
  • دولت با افزایش بار مالیاتی بودجه مجلس مخالف کرد؟
  • خبر خوب وزیر اقتصاد برای صادرکنندگان
  • وزیر اقتصاد: حمایت از تولید، نیازمند تخفیف های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • وضعیت انس طلا در بازار جهانی چگونه خواهد بود؟
  • مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند
  • اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟