Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارسیان - فرمانده انتظامی پارسیان از کشف ۲۶ تن تخمه آفتابگردان قاچاق به ارزش ۵کیلیارد ریال از دو دستگاه تریلر در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پلیس هرمزگان، محمدرضایی گفت: در راستای اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس آگاهی شهرستان، حین کنترل محور پارسیان –عسلویه به دو دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروهای مذکور، ۲۶تن تخمه آفتابگردان قاچاق کشف و دو متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله مذکور بنا به نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهمان به همراه کالای کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی پارسیان با قدردانی از مردم، از آنان خواست: در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت قاچاقچیان با تماس به موقع با ۱۱۰، پلیس را در مقابله جدی با قاچاقچیان کالا و ارز یاری کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از توقیف خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس علی یاری اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان با همکاری عوامل پلیس امنیت اقتصادی استان روز گذشته حین گشت زنی در محور "حاجی آباد-بندرعباس "حوالی روستای دشت امام ، به یک دستگاه خودروی کشنده داف حامل احشام مشکوک شده و جهت بررسی دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن، تعداد ۹۳ رأس احشام قاچاق و فاقد هر گونه مجوز حمل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس ارزش مالی احشام قاچاق کشف شده از این خودرو را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

علی یاری با بیان این که در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر، در اسرع وقت موضوع را از طریق سامانه تلفنی فوریت های ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • کشف محموله ۷۲۹ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه قاچاق
  • کشف بیش از ۱۰ تُن البسه تاناکورای قاچاق در کامیاران
  • کشف محموله چوب تاغ قاچاق در سمنان
  • محموله شیرآلات قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • محموله میلیاردی قاچاق در گناوه کشف شد