Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان نسبت به موضع گیری اخیر آنالیزور تیم فوتبال این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از صدای سپاهان، مرتضی رمضانی‌راد در رابطه با متنی که حسام فتاحی آنالیزور تیم فوتبال سپاهان در صفحه اینستاگرام خود منتشر و انتقادات تندی را نسبت به مدیرعامل باشگاه مطرح کرده اظهار داشت: حسام فتاحی، عزیز ماست و برای او احترام زیادی قائلم، اما با توجه به اینکه وی یکی از اعضای خانواده سپاهان است بهتر است که اگر گلایه ها و و نقدهایی وجود دارد درون خانوادگی مطرح می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینستاگرام محل مناسبی برای طرح انتقادات فردی که خود از اعضای تیم فوتبال و باشگاه می باشد نیست و بهتر است سعی  شود این مباحث از طریق گفتگو در باشگاه حل و فصل شود.
وی در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه واکنش محسن طاهری به این موضع گیری چیست گفت: طاهری به این متون و اظهارات پاسخ نخواهد داد و مایل نیست در رسانه ها این موضوعات ادامه پیدا کند، اما قطعاً این گونه بحث ها با گفتگو و به طور رو در رو حل خواهد شد و در این مورد اقدام خواهیم کرد.
رمضانی راد در مورد فعالیت باشگاه در زمان نقل و انتقالات و انتقاداتی که از سوی هواداران در این باره مطرح می شود هم گفت: هواداران حق دارند که انتقاد کنند و دغدغه تیمشان را داشته باشند اما بدانند همه تلاش باشگاه  این است که تیم تقویت شود، اگر بنا به جذب سریع و چشم بسته و خرید بازیکن به هر قیمتی باشد همان سیاست "بنجل خری" که در برخی مقاطع و سال‌ها از آن ضربه خورده ایم ادامه پیدا می کند و در نهایت از آن متضرر می شویم، اما با خویشتن داری با وجود همه گره ها و موانعی که برای جذب یک بازیکن خوب در نیم فصل وجود دارد می توانیم به نتایج خوبی برسیم و امیدوارم تلاشی که مدیران باشگاه در این روزها به طور چراغ خاموش دارند به دستاوردهای خوبی منجر شود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال سپاهان روز گذشته یکشنبه دو اردیبهشت رو در روی تیم ملوان قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا پس از ۱۰ سال موفق به شکست دادن ملوان شود.

با اینکه پیام نیازمند آماده حضور در درون دروازه برای این دیدار بود اما «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان باز به نیما میرزازاد اعتماد کرد و این دروازه‌بان ۲۷ ساله توانست پنجمین بازی متوالی خود را برای سپاهان انجام دهد اما با گلی که در نیمه اول دریافت کرد نتوانست کلین شیت کند.

میرزازاد در این فصل در مجموع در ۹ بازی برای سپاهان به میدان رفته که توانسته ۴ بار دروازه خود را بسته نگه دارد که اوج درخشش او به دیدار با تراکتور بر می‌گردد که توانست بسیاری از موقعیت‌های بازیکنان تراکتور را مهار کند. پیام نیازمند در ۱۷ بازی این فصل در درون دروازه سپاهان قرار گرفته و تنها ۵ بار کلین شیت داشته و آمار ضعیف‌تری نسبت به میرزازاد از خود به ثبت رسانده است.

تنها ۶ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر فرصت زمان باقی است و دیدار بعدی سپاهان برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خواهد بود و باید دید مورایس از نیازمند در درون دروازه خود استفاده خواهد کرد یا بار دیگر هواداران سپاهان شاهد حضور نیما میرزازاد خواهند بود.

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش اکانت‌اینستاگرام لالیگا به دو گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو با ترانه ایرانی
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند
  • گلایه سپاهان از گزارشگر مسابقه با ملوان
  • سیوها و واکنش‌های برتر آندری لونین در درون دروازه‌ رئال مادرید / فیلم
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم