Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@17:49:22 GMT

واکنش باشگاه سپاهان به اظهارات فتاحی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۷۱۶۴

واکنش باشگاه سپاهان به اظهارات فتاحی

به گزارش ایلنا، مرتضی رمضانی‌راد، مدیر رسانه‌ای سپاهان در رابطه با متنی که حسام فتاحی آنالیزور تیم فوتبال سپاهان در صفحه اینستاگرام خود منتشر و انتقادات تندی را نسبت به مدیرعامل باشگاه مطرح  کرده اظهار داشت: حسام فتاحی عزیز ماست و برای او احترام زیادی قائلم، اما با توجه به اینکه وی یکی از اعضای خانواده سپاهان است بهتر است که اگر گلایه ها و و نقدهایی وجود دارد درون خانوادگی مطرح می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینستاگرام محل مناسبی برای طرح انتقادات فردی که خود از اعضای تیم فوتبال و باشگاه می باشد نیست و بهتر است سعی  شود این مباحث از طریق گفتگو در باشگاه حل و فصل شود.

وی در پاسخ به سئوالی در رابطه با اینکه واکنش محسن طاهری به این موضع گیری چیست گفت: طاهری به این متون و اظهارات پاسخ نخواهد داد و مایل نیست در رسانه ها این موضوعات ادامه پیدا کند، اما قطعا این گونه بحث ها با گفتگو و به طور رو در رو حل خواهد شد و در این مورد اقدام خواهیم کرد.

رمضانی راد در مورد فعالیت  باشگاه در زمان نقل و انتقالات  و انتقاداتی که از سوی هواداران در این باره مطرح می شود هم گفت: هواداران حق دارند که انتقاد کنند و دغدغه تیم شان را داشته باشند اما بدانند همه تلاش باشگاه  اینست که تیم تقویت شود، اگر بنا به جذب سریع و چشم بسته و خرید بازیکن به هر قیمتی باشد همان سیاست "بنجل خری" که در برخی مقاطع و سالها از آن ضربه خورده ایم ادامه پیدا می کند و در نهایت از آن متضرر می شویم، اما با خویشتن داری با وجود همه گره ها و موانعی که برای جذب یک بازیکن خوب در نیم فصل وجود دارد می توانیم به نتایج خوبی برسیم و امیدوارم تلاشی که مدیران باشگاه در این روزها به طور چراغ خاموش دارند به دستاوردهای خوبی منجر شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی

برخی منابع از درون جبهه اصلاحات به تسنیم گفتند که آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت بعد از انتشار صحبت های سیدمحمدخاتمی در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم اشغالگر قدس به شدت ناراحت شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات طی اظهاراتی از عملیات اخیر ایران علیه رژیم اشغالگر قدس حمایت کرد و گفت که پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود.

محمد خاتمی: پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی شجاعانه و قانونی بود

اما برخی منابع از درون جبهه اصلاحات به تسنیم گفتند که آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت بعد از انتشار صحبت های سیدمحمدخاتمی در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم اشغالگر قدس به شدت ناراحت شده و بعد از مشورت با حلقه سخت و جریان رادیکال اصلاحات اقدام به انتشار مکالمه هفته‌های قبل خود با مهدی کروبی کرده است.

این منابع می‌گویند که آذر منصوری تلاش می‌کند تا اظهارات خاتمی را بی اثر کند. این فعال اصلاح‌طلب با اشاره به اختلافات بسیاری که در درون این جبهه با خانم آذر منصوری وجود دارد گفت که انتخاب پیشین او به عنوان دبیرکل جبهه اصلاحات نیز با شائبه‌های جدی مطرح بود و ایشان حتی سابقه خوبی در سیاست هم ندارد و معمولاً راه را به خطا می‌رود.

او افزود: خانم منصوری در دوران جوانی هم بدلیل توزیع نشریات یک گروهک ضدانقلاب از دبیرستان ارشاد ورامین اخراج شده بود.

این فعال اصلاح طلب خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان منتقد برخی سیاست‌ها در کشور هستند اما هیچ عقل سلیم و روحیه وطن‌دوستانه‌ای اجازه نمی‌دهد که در این کارزار، حتی با یک خطای کوچک به نفع کمپین تبلیغاتی رژیم اسرائیل کار کنیم و اقدام خانم منصوری نیز از همین جهت خطای بزرگ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موضع اردوغان درباره حادثه اصفهان
  • اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان
  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • عکس| واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت منشوری دانیال اسماعیلی فر
  • صهیونیست‌ها به جان هم افتادند/ دنبال جنگ با ایران نیستیم!
  • واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت دانیال اسماعیلی فر
  • واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه‌ سران اروپا | تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی قرار نمی‌گیریم
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • اظهارات تازه کامرون درباره پاسخ اسرائیل به ایران
  • اظهارات قهرمان مصدوم تور دوفرانس در پی ترخیص از بیمارستان