Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:26:41 GMT

ویزیت رایگان دام مناطق زلزله زده

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۷۲۴۸

ویزیت رایگان دام مناطق زلزله زده

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  مالک عظیمی سرپرست شبکه دامپزشکی سرپل ذهاب گفت: ۳ اکیپ از سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه مستقر بودند که به ارائه خدمات رایگان دامپزشکی پرداختند.

عظیمی گفت: این سه گروه در دهستان های زلزله زده دشت ذهاب و پشت تنگ ذهاب از توابع شهرستان سرپل ذهاب استقرار داشتند و حدود ۶ هزار ۶۴۱ راس دام سبک و ۱۱۷ راس دام سنگین را در این مناطق به طور رایگان ویزیت و معاینه کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تاکنون در این مناطق توسط اکیپ های مذکور ۲ هزار و ۷۷۱ راس دام سبک و ۴۱ راس دام سنگین درمان شده اند گفت:  اکیپ های دامپزشکی اعزامی از سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی  به دامداران ۲۷ روستا خدمت رسانی رایگان را ارائه دادند.


انتهای پیام/ز

اکیپ های دامپزشکی  آذربایجان غربی  به دامداران ۲۷ روستا خدمات رایگان ارائه دادند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به اینکه  اولین برداشت نوبرانه گوجه سبز کشور در روستای گردشگری پیران در شهرستان سرپل ذهاب انجام می‌شود افزود: شرایط آب و هوایی، استفاده از ارقام مناسب و جایگزینی کود بیولوژیک به جای شیمیایی از عواملی است که موجب شده است محصول گوجه سبز این شهرستان از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد.
بهرامی با اشاره به اینکه سطح باغات گوجه سبز این شهرستان ۲۰۰ هکتار است گفت: پیش بینی می‌شود امسال یک هزار تن گوجه سبز روانه بازار شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب گفت: برداشت نوبرانه گوجه سبز در فصل بهار باعث اشتغال زایی خوبی در شهرستان سرپل ذهاب شده است.

وی اظهار داشت: امسال به علت بارش تگرگ و باران محصول گوجه سبز غداران دچار خسارت‌های زیادی شد که از دست‌اندرکاران انتظار داریم در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده و باغداران را یاری کنند.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت