Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - بر این اساس در هشتمین ماه از سال جاری ۳۹ هزار و ۲۰۹ نشست و برخاست در فرودگاه‌ها انجام گرفته که در قیاس با مدت مشابه سال قبل افزایشی ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

در این ماه همچنین روند ارسال و پذیرش بار نیز به بیش از ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلو رسیده و اعزام و پذیرش مسافر نیز با رسیدن به رقم چهار میلیون و ۸۰۰ هزار نفر افزایشی ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند گذشته در آبان‌ماه سال ۱۳۹۶ فرودگاه مهرآباد بیشترین نقش را در پروازهای انجام شده داشته است و این فرودگاه با مدیریت بیش از ۱۲ هزار و ۲۰۰ پرواز و جابه‌جایی حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر پرترافیک‌ترین فرودگاه ایران بوده است. پس از آن فرودگاه مشهد ۶۲۲۹ نشست و برخاست را به ثبت رسانده و در طول این مدت ۸۸۸۲ مسافر را جابه‌جا کرده است.

سومین جایگاه در این آمار به فرودگاه امام خمینی (ره) رسیده که در آن بیش از ۵۵۰۰ نشست و برخاست و جابه‌جایی ۸۰۱۹ مسافر به ثبت رسیده است. همچنین این فرودگاه با ارسال و پذیرش بیش از ۱۳ میلیون کیلوگرم بار رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

در طول این مدت سهم پروازهای داخلی بیش از ۳۱ هزار و ۴۰۰ پرواز بوده و در جریان آن سه میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر جابه‌جا شده است. در این بین فرودگاه مهرآباد رتبه نخست و فرودگاه‌های مشهد و شیراز فرودگاه‌های بعدی را به خود اختصاص داده است.

در حوزه پروازهای بین‌المللی نیز در این مدت حدود ۷۸۰۰ پرواز جابه‌جا شده و در جریان آن بیش از یک میلیون مسافر و ۱۷ میلیون کیلوگرم بار جابه‌جا شده است. در این بخش فرودگاه امام خمینی (ره) بیشترین سهم را به خود اختصاص داده و فرودگاه‌های مشهد و اصفهان در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در این مدت همچنین اردستان با ۲۹ میلی متر، زواره ۲۷.۹ دهم میلی متر، مهاباد ۲۵ میلی متر، دهاقان با ۲۲، بادرود و خوانسار با ۲۱، اردستان و گلپایگان با ۲۰، چادگان با ۱۸، کاشان و مهاباد با ۱۴، شهرضا با ۱۸.۲ دهم میلی متر، نطنز با ۱۶ و فریدونشهر با ۱۱ میلی‌متر، پادنای علیا با ۱۲ و مبارکه با ۱۰.۳ دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی استان اصفهان را در این مدت داشته اند.
لیلا امینی، میزان بارش باران را در شهر اصفهان ۵ میلی متر دانست و افزود: در پی بارندگی‌ها چند مورد وقوع سیل در راه‌های اصلی خور و بیابانک، زواره، خوانسار، نایین، اردستان و مناطق شرقی و شمالی استان گزارش شده است.
وی همچنین با اعلام صدور هشدار سطح نارنجی در استان گفت: نحوه فعالیت این سامانه امروز به صورت ابرناکی گاهی، مه آلود، گاهی وزش تند باد لحظه ای، بارش باران، رگبار بهاری و احتمال رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال تگرگ وتنش دمایی پیش بینی می‌شود.
لیلا امینی اوج فعالیت این سامانه را تا بعدازظهر و در مناطق شمال و شرق و تاحدودی جنوب استان دانست و افزود: با خروج تدریجی این سامانه از استان دمای هوا کاهش می‌یابد.
وی پیش بینی کرد: سامانه بارش‌جدیدی از هفته آینده وارد استان خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد