Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-19@09:24:47 GMT

نشست جشنواره مد و لباس فجر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۷۳۷۰

نشست جشنواره مد و لباس فجر برگزار شد


چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری هفتمین جشنواره مد و لباس فجر برگزار شد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل ازروابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری هفتمین جشنواره مد و لباس فجر، ۲۱ آذرماه ۹۶ و با حضور حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و دبیران و نمایندگان کارگروه‌های مختلف این دوره از جشنواره برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، موضوعاتی همچون بررسی و ضرورت توجه بیشتر به اهداف جشنواره مانند انطباق با نظام‌های ارزشی، ایجاد بهره وری اجتماعی، ایجاد بهره وری اقتصادی، حمایت از تولید ملی، برندسازی، تقویت بنیه های ارتباطی، ایجاد بسترهای تعاملی و زمینه ارتقا، به روز آوری برای کسب مزیت های رقابتی، اشاعه فرهنگ مد اسلامی ایرانی، اثر بخشی برای افزایش جایگاه ملی، شناسایی توانمندی ها، زمینه سازی ارتباطات بین المللی و صادرات، ایجاد انگیزه و پویایی، ایجاد همگرایی و افزایش تعامل میان طراحان و تولیدکنندگان، تغییر نگرش و رویکرد فرایندی، میزان اثربخشی برای خروج پله ای از روش های سنتی، میزان تناسب و توع اهداف با رویکرد واقع بینانه و میزان تناسب اهداف و فعالیت های مرتبط با تحقق اهداف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین دبیران در بخش های مختلف جشنواره به ارائه گزارش عملکرد خود از زمان برپایی نخستین جلسه شورا تا به اکنون پرداختند و در جریان نظرات و پیشنهادات یکدیگر قرار گرفتند.

حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در این جلسه با اشاره به اینکه انطباق اهداف هفتمین جشنواره مد و لباس فجر با نظام‌های ارزشی جمهوری اسلامی ایران از مهمترین نکات حائز اهمیت در مسیر برپایی هر چه بهتر جشنواره است اظهار داشت: خوشبختانه و بنا بر دیدارهای انجام شده با شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین معاون ایشان در امور هنری، نگاه حمایتی به این حوزه وجود دارد.

او گفت: اهداف و جزئیات برپایی این رویداد در بخش‌های مختلف مطرح شده و لازم است دبیران و متولیان برگزاری جشنواره در تمامی حوزه ها با تمام تلاش به رفع نقاط ضعف جشنواره قبل و همچنین تقویت نقاط مثبت مبادرت ورزیده و و عزم خود را برای اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ اسلامی ایرانی و اثربخشی برای افزایش جایگاه ملی این عرصه در تمامی سطوح جزم کنند.

قبادی همچنین به تصویب سند سیاست‌های مد و پوشاک در وزارت صنعت، معدن و تجارت و ابلاغ بخشنامه اجرایی آن به کارگروه‌های استانی اشاره کرد.

true برچسب ها : پوشش جامعه جشنواره مد و لباس کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف

منچستریونایتد تحت برند «اولدترافورد» به استادیومی جدید خواهد رفت. 

طرفداری | مقدمات ورود منچستریونایتد به یک ورزشگاه جدید و مدرن نهایی شده است. 

به گزارش اتلتیک؛ گروه ویژه بازسازی اولدترافورد اولین جلسه خودش را به ریاست لرد سباستین کو برگزار کرد. این گروه که به نمایندگی از سر جیم رتکلیف وظیفه انتقال منچستریونایتد به یک ورزشگاه جدید را دنبال می‌کنند، ساخت یک استادیوم جدید را به عنوان اولویت انتخاب کرده‌اند. لرد کو که همانند پروژه المپیک لندن وظیفه رهبری را برعهده گرفته، در این مورد در X نوشت:

دیروز، ریاست اولین نشست گروه ویژه بازسازی اولدترافورد را برعهده داشتم. هدف از این نشست، آغاز گفتگو در مورد چگونگی ساخت یک ورزشگاه فوتبال رده جهانی در شمال انگلستان بود که بتواند منافع اجتماعی و اقتصادی قابل توجهی برای منطقه به همراه داشته باشد. 

در بازی‌های المپیک لندن ۲۰۱۲، به طور مستقیم شاهد این موضوع بودم که چگونه ورزش می‌تواند محرک قدرتمندی برای بازسازی شهری باشد و از اینکه بخشی از این پروژه هستم، بسیار هیجان‌زده‌ام. این نشست، آغازگر فرآیندی با مشارکت ذی‌نفعان مختلف برای بررسی گزینه‌های توسعه‌ی ورزشگاه و محوطه‌ اطراف آن بود. ما در ابتدای این مسیر قرار داریم و هنوز زود است که بگوییم به کجا ختم خواهد شد. با این حال، در طول مسیر با هواداران و ساکنان محلی مشورت خواهیم کرد و همه را از روند پیشرفت کار مطلع خواهیم ساخت.

در این پروژه، اندی برنهم (شهردار شهر منچستر)، سارا تاد (رئیس شورای ترافورد) و گری نویل به عنوان چهره‌ای از درون باشگاه در این پروژه حضور خواهند داشت. در جلسه روز گذشته، چهار عضو شامل متخصصان تجاری و سرمایه‌گذاری شهر منچستر به این گروه ویژه پیوستند. کولت روچ و تام کراتی به عنوان نمایندگان رسمی منچستریونایتد و اینئوس همراه نام‌های مطرح شده بودند. 

پروژه رتکلیف تایید شد؛ منچستریونایتد به اولدترافورد جدید می‌رود!

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد