Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@13:05:12 GMT

رفع تصرف 42 هکتار از اراضی ملی شهرستان نظرآباد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۷۴۱۹

رفع تصرف 42 هکتار از اراضی ملی شهرستان نظرآباد

به گزارش ایلنا از کرج،حامد فرضی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حفظ و استیفای حقوق دولت و انفال و در اجرای رای و اجراییه اصداری از مرجع قضایی یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نظرآباد با همکاری واحد حقوقی این اداره و با حضور مامورین پاسگاه انتظامی نجم آباد، در پلاک 49 اصلی موسوم به گلشن آباد، موفق به بازگردانی مساحت 421115 هکتار از اراضی ملی به انفال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اراضی ملی واقع در پلاک مذکور بدون مجوز و من غیرحق توسط اشخاصی تصرف شده بود گفت: با ارائه مستندات لازم مبنی بر ملی‌بودن این اراضی از ید اشخاص خارج و تحویل اداره منابع طبیعی شهرستان نظرآباد شد.

فرضی خاطرنشان کرد که ارزش عرصه خلع ید شده تقریبا 88,434,150,000 ریال است.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،بختیار سعدون افزود: سه هکتار از اراضی ملی بخش مرکزی در روستا‌های پروانه و الکآباد، در راستای قانون حفاظت و بهره برداری از مراتع و جنگل ها، خلع ید و رفع تصرف شد.

وی ادامه داد در این عملیات حدود ۳۰۰ نهال غرس شده قلع و قمع و اعاده به وضع سابق اجرا شد.

وی بیان کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت منابع طبیعی در گستره شهرستان به صورت روزانه اراضی ملی و دولتی زیر پوشش را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

وی گفت: صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آن حتی خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مسمتر انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی بابل
  • تخریب دیوار سنگی در چرام برای رفع تصرف اراضی ملی
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی چرام
  • در راستای حفظ اراضی ملی ۳ دستگاه خودرو سنگین به پارکینگ منتقل شدند