Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شنیده‌ها حاکی از آن است که ساشا اولیور شفر مدرک مربیگری نداشته و در حال حاضر نقش اصلی آنالیز تیم برعهده خود او نیست

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، اگرچه آنالیزور یک تیم مطرح حتی در سطح فوتبال آسیا باید دارای شاخصه‌هایی باشد اما به نظر می‌رسد آنالیزور فعلی تیم فوتبال استقلال دارای این شرایط نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتخاب شفر به جای علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت وی در راستای تکمیل کادر خود پسرش را به عنوان آنالیزور جدید تیم انتخاب کرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که ساشا اولیور شفر مدرک مربیگری نداشته و در حال حاضر نقش اصلی آنالیز تیم برعهده خود او نیست و بابت مسئولیتی که فعلا برای آن عنوانی تعریف نشده حدود 4000 هزاردلار در ماه حقوق می‌گیرد. البته حضور او با لباس شخصی در اکثر موارد در تمرین و بازی‌های تیم هم موجب ناراحتی برخی اعضای تیم شده است.

سوالی که در این بین مطرح می شود این است که مدیران باشگاه استقلال تحت چه عنوانی با فرزند مربی تیم قرارداد بسته و نقش واقعی او در تیم چیست؟ ضمن اینکه با چه کارنامه کاری با ساشا اولیور شفر قرار داد بسته شده و حقوق پرداخت می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیرین‌ترین کلین‌شیت حسینی با تولد فرزند دوم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یکی از دشوارترین بازی‌های خود در ادامه لیگ، در استادیوم امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف آلومینیوم رفت که موفق شد به لطف تک گل گوستاوو بلانکو به پیروزی دست پیدا کرده و همچنان صدر جدول رده بندی را در اختیار داشته باشد.

در این مسابقه سیدحسین حسینی توانست با بسته نگه داشتن دروازه‌اش، ضمن رقم زدن یک پیروزی شیرین و عبور از حسین پورحمیدی و صعود به صدر جدول برترین دروازه‌بان‌های لیگ، یک اتفاق شیرین دیگر را نیز جشن بگیرد.

در واقع کلین شیت شماره چهارده سیدحسین، با تولد دومین فرزندش همراه شد. کاپیتان استقلال که پیش از این یک دختر به نام مانلی داشت، حالا شاهد تولد فرزند پسرش به نام رامان است.

سیدحسین پس از سوت پایان بازی با آلومینیوم، توپ را زیر پیراهنش گذاشت و اینگونه شادی منحصربفردی را انجام داد که همواره بازیکنان فوتبال زمان پدر شدنشان انجام می‌دهتد که حسینی روز گذشته با انتشار یک پست اینستاگرامی، به دنیا آمدن او را اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • جدال در کابینه جنگ اسرائیل بر سر ایران؛ همچنان تصمیم نامشخص!
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • توضیح معاون حقوقی استقلال درمورد خسارت نیم میلیون دلاری
  • عکس| سیدحسین حسینی دوباره پدر شد
  • شیرین‌ترین کلین‌شیت حسینی با تولد فرزند دوم
  • شیرین‌ترین کلین‌شیت حسینی با تولد فرزند دوم (عکس)
  • عکس‌| استوری احساسی ستاره استقلال برای تولد پسرش
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: کشور ما کارنامه خوبی در رعایت حقوق ملت دارد
  • (عکس) اتفاق خوب برای کاپیتان استقلال بعد از شب جنجالی اراک
  • دروازه بان استقلال دوباره پدر شد (+عکس)