Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@03:29:32 GMT

جمع‌آوری یک میلیارد تومان صدقه در شهرستان فردیس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۸۰۷۸

مهرعلی کلهر، رئیس کمیته امداد فردیس در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز از جمع‌آوری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان صدقه در سطح شهرستان فردیس خبر داد و اظهار کرد: این صدقات طی هشت ماهه اخیر از ۳۳ هزار و ۵۰۰ صندوق صدقه بزرگ، کوچک و متوسط جمع آوری شده است.
وی با اشاره به اینکه سیاست کمیته امداد امام خمینی(ره) توانمندی افراد تحت پوشش کمیته امداد است، عنوان کرد: این اداره در نظر دارد برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، اشتغالزایی کند و در این راستا از کار آفرینان و شهرک های صنعتی درخواست همکاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول با بیان اینکه بیش از ۷۵۰ یتیم تحت پوشش اداره کمیته امداد فردیس است، خاطرنشان کرد: بیش از ۴ هزار حامی در طرح ایتام و محسنین از این افراد حمایت می کنند.
رئیس کمیته امداد فردیس با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) به صورت مستقیم وظیفه رسیدگی به محرومان را دارد، خاطرنشان کرد: انقلاب را محرومان و قشر ضعیف جامعه به نتیجه رساندند و این مهم به لزوم توجه به افراد تحت پوشش این ارگان دارد.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که یکی از ضروری ترین نهادهای انقلاب کمیته امداد است، تصریح کرد: این مهم به دلیل آن است که یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب رسیدگی به محرومان جامعه اسلامی است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ یک کشتی حامل کمک‌های انسانی برای مردم غزه حدود دو هفته دیگر از بندر بیروت راهی بندرعریش مصر خواهد شد.
کمیته ملی جمع آوری کمک برای مردم غزه درلبنان امروز در نشستی دربیروت اعلام کرد کشتی کمک‌های انسانی شامل دوهزار تن مواد غذایی وضروری مورد نیاز محاصره شدگان نوار غزه است.
هانی سلیمان سخنگوی این کمیته گفت نخستین کشتی کمک‌های انسانی از لبنان به نوار غزه به نام هیلاریون کبوجی، شخصیت مسیحی معروف نامگذاری شده است که نماد مبارزه خستگی ناپذیر علیه رژیم صهیونیستی بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


جوزف القصیفی، رئیس اتحادیه روزنامه نگاران لبنان، دراین نشست تاکید کرد غزه نیازمند اقدام عملی سازمان ملل برای توقف جنایت‌های ضد بشری رژیم صهیونیستی است.
محموله کشتی کمک‌های انسانی هیلاریون کبوجی قرار است پس از تخلیه دربندر عریش مصر ازراه زمینی به نوارغزه منتقل شود.
--------
مصاحبه‌ها:
فتحی ابوالعرادات - از مسئولان جنبش فتح درلبنان
شیخ خضرالکبش - ازشخصیت‌های اهل سنت لبنان
بسام الهاشم - سیاستمدارمسیحی لبنانی
عامر وهاب - نماینده کمیته کمک به غزه در الجزایر

دیگر خبرها

  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها