Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مشهد و کلات گفت: طرح تحول نظام سلامت امروز با مشکلات جدی مواجه شده است و معتقدم دولت باید در ارتباط با این طرح تجدیدنظر کند. حجت الاسلام نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به اظهارات اخیر رئیس دفتر رئیس جمهور مبنی بر اینکه منابع حاصل از حذف یارانه بگیران به طرح تحول سلامت تخصیص خواهد یافت اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت امروز با مشکلات جدی مواجه شده است و معتقدم دولت باید در ارتباط با این طرح تجدیدنظر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این که بخواهیم همه مسائل کشور را تعطیل کنیم و تمامی منابع موجود را به طرحی اختصاص دهیم که به گفته کارشناسان این حوزه آن را شکست خورده تلقی می کنند، جای تامل دارد.


پژمان فر خاطرنشان کرد: شاید نوعی تدبیر باشد که همه ظرفیت‌های دولت را صرف طرح تحول سلامت کنیم، اما نهایتا همان طور که این طرح با عددهای پیش بینی شده اش با مشکلات جدی مواجه شد این اقدامات نیز نه تنها مشکلی را حل نمی‌کنند بلکه مشکلات را ادامه دار خواهند کرد.



منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم روز جمعه، ۷ اردیبهشت، در تایلند برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار ملی‌پوشان افغانستان موفق شدند که چهار بار دروازه حریف‌شان را باز کنند و در سوی دیگر بازیکنان عراق تنها دو گل خورده را جبران کردند

در این نیمه، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی هرکدام یک بار و مهران غلامی دوبار برای افغانستان گل‌زنی کردند.

در نیمه دوم بازی، عراق هرچند یک گل خورده دیگر را نیز جبران کرد، اما جواد صفری برای پنجمین بار دروازه این تیم را باز کرد و نتیجه بازی پنج بر سه به نفع ملی‌پوشان کشور شد.

با این نتیجه افغانستان فرصت دارد تا با پیروزی در برابر برنده دیدار قرقیزستان و ویتنام، به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ صعود کند.

دیدار تیم‌های ویتنام و قرقیزستان قرار است امروز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است