Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: باشگاه مشکلات زیادی دارد که مالک تیم باید به فکر برطرف کردن آنها باشد هنوز لیست خروجی را به باشگاه تحویل داده ام اما هنوز قرارداد بازیکنی فسخ نشده است.

وی افزود: اگر در نیم فصل شرایط تیم درست نشود مسیر ادامه همکاری با نفت تهران سخت خواهد شد و به احتمال فراوان از این تیم جدا خواهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیم فصل نیاز به بازیکن داریم و باید تیم تقویت شود تا بتوانم با دست پر به مصاف حریفانمان برویم.

درخشان ادامه داد: اگر بازیکنی را جذب نکنیم و از لیستمان کسی را خارج کنیم خودم باید لباس برتن کرده و وارد زمین شوم.امیدوارم وضعیت باشگاه مشخص شود و جهانیان به تیم کمک کند.چون نه تنها من بلکه مورینیو هم با این وضعیت نمی تواند معجزه کند.

سرمربی نفت تهران اظهار داشت: بازیکن سرشناسی را از لیست نفت تهران خارج نکرده ام و تنها بازیکنانی که بازی های کم تری داشته اند از تیم جدا خواهند شد.البته احتمال دارد این لیست با توجه به شرایط باشگاه تغییر کند.

حمید درخشان سخت ترین سال فوتبالی خود را با نفت تهران تجربه کرده و در صورتی که شرایط مهیا نشود بدون شک از این تیم جدا خواهد شد.

600

فوتبال نفت تهران درخشان جهانیان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس تیم‌های فولام و لیورپول به مصاف هم رفته‌اند که این بازی با برتری 2-1 قرمزهای آنفیلد دنبال می‌شود.

در حاشیه این بازی تصویری از ژوزه مورینیو منتشر شده که نشان می‌دهد او در ورزشگاه خانگی فولام حضور دارد و تماشاگر این بازی شده است.

در کنار سرمربی سابق چلسی و منچستریونایتد، وینچنزو مونتلا دیده می‌شود که هدایت تیم ملی فوتبال ترکیه را برعهده دارد و تیمش را برای شرکت در یورو 2024 آماده می‌کند.

مورینیو که در زمستان گذشته از هدایت رم برکنار شد، مقصد جدیدی برای خود انتخاب نکرده و در حال حاضر یک مربی آزاد به شکار می‌رود.

شایعاتی در مورد احتمال مربیگری این مربی پرتغالی در لیورپول منتشر شده بود که از سوی هیچ یک از مدیران باشگاه تایید نشد.

دیگر خبرها

  • عکس | تو را است معجزه در کف...
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏
  • مورینیو: با ناراحتی منچستریونایتد را ترک کردم؛ به تن هاخ زمان دادند، به من نه!
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)
  • کامبک درخشان دختران جوان ایران مقابل ازبکستان
  • ظهور یاغی جدید در فوتبال اسپانیا؛ مورینیو گزینه بارسلونا شد
  • کارنامه درخشان سپاه، نمایشگر تجربه یک ملت