Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:49:41 GMT

اجرای طرح نظارتی اصناف ویژه شب یلدا در البرز

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۸۳۰۸

اجرای طرح نظارتی اصناف ویژه شب یلدا در البرز

کرج- ایرنا- مدیربازرسی ونظارت اصناف البرز گفت: طرح نظارتی اصناف ویژه شب یلدا در این استان اجرا شد.

رمضان رستمی روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح از امروز تا پایان ماه جاری با محوریت نظارت بر واحدهای عرضه کننده آجیل و خشکبار، شیرینی، میوه، مواد پروتئینی و سایر اقلام پر مصرف اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این طرح به منظورحمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری ازسوء استفاده های عوامل سود جو و افزایش بی رویه قیمت کالاهای پرمصرف است که بازرسان بصورت منسجم و هماهنگ با دستگاه ها و اتحادیهه های ذیربط در سطح بازارحضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: دراین طرح بیش از 10 تیم به صورت تمام وقت همراه با بازرسان اتحادیه های مربوطه برنحوه ارایه خدمات ، قیمت گذاری کالاها و کیفیت کالاها به صورت تخصصی نظارت می کنند.
وی با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین نظام صنفی توسط اصناف از آنها خواست ، ضمن رعایت حقوق شهروندی این واحد را در تامین، توزیع و نظارت کالاها در سطح بازار یاری کنند.
وی گفت: شماره تلفن 5 – 32218154 بازرسی و نظارت اصناف استان البرز همواره آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردم این استان است.
2098/1535 خبرنگار: مریم صوفی ** انتشاردهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: هیئت ویژه مرکب از چند دستگاه اجرایی ظرف مدت یک هفته آینده با هدف نظارت بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه شورای تأمین مسکن آذربایجان‌غربی با اشاره به تشکیل هیأت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن اظهار کرد: نمایندگان استانداری، راه و شهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیأت ویژه حضور خواهند داشت.

وی افزود: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیأت ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آن ده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطایی ادامه داد: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

عطایی عنوان کرد: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

کد خبر 748499

دیگر خبرها

  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد