Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:21:29 GMT

دستگیری قاتل فراری پس از چهار سال در سراوان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۸۳۳۸

دستگیری قاتل فراری پس از چهار سال در سراوان

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: قاتل فراری که مرد میانسالی را در زاهدان به خاطر اختلافات مالی به قتل رسانده بود پس از چهار سال در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا زینلی روز شنبه اظهار داشت: در پی قتل مرد میانسالی با اسلحه کلاش در مرداد ماه سال 92 در زاهدان و فراری شدن قاتل یا قاتلان احتمالی از صحنه جرم، دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سراوان به نیابت قضایی با انجام یک سری تحقیقات پلیسی از ورود قاتل به کشور مطلع شدند و محل اختفای وی را در منزلی در حاشیه شهر سراوان شناسایی کردند و توانستند در یک عملیات غافلگیرانه به فرار چهار ساله اش پایان دهند.
وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از منزل این مجرم یک قبضه اسلحه گرینوف، یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه کشف کردند.
فرمانده انتظامی سراوان گفت: در تحقیقات تخصصی پلیس علت قتل اختلافات مالی اعلام شده است.
وی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
به گزارش ایرنا سراوان با وسعتی حدود 13 هزار و 905 کیلومترمربع و 175 هزار و 728 نفر جمعیت، شرقی ترین شهرستان سیستان و بلوچستان است که در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی خوی در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های خوی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور ماموان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که متاسفانه قاتل پس از به قتل رساندن جوان تقریبا ۲۲ ساله با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از محل متواری شده‌است    فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و با بیان ادله به بزه ارتکابی معترف گردید تاکید کرد: مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد 
  • دستگیری قاتل فراری در شوش