Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این افراد از عناصر وابسته به یکی از فرقه های انحرافی مسیحیت بودند و در راستای تبلیغ و ترویج این فرقه فعالیت داشته اند که برخی از عناصر شاخص آنها در این اقدام دستگیر شدند.
همچنین در این راستا، عناصر یکی از فرقه های انحرافی مسیحیت که در اخلال اقتصادی بازار فعالیت می کردند نیز بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با ردیابی اطلاعاتی انجام شده چندین نفر از عناصر وابسته به یکی از فرقه های انحرافی مسیحیت که به تبلیغ این فرقه در کشور و در استان البرز اقدام می کردند و از کشورهای خارجی هدایت می شدند،مورد ضربه قرار گرفته و دستگیر شدند.
این عناصر ضمن فعالیت در راستای برهم زدن بافت اعتقادی کشور، به تخلفات اقتصادی و قاچاق کالا نیز مبادرت می کردند ، که با هوشیاری بازرسان امور صنفی، واحدهای تجاری آنها پلمپ شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین

محمود شفیعی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان قزوین گفت: ۶ واحد‌ صنفی برای فعالیت در ماه مبارک رمضان فاقد مجوز بودند که با شناسایی و پیگیری بازرسان اتاق اصناف پلمب شدند.

وی اضافه کرد: ۴۳ واحد صنفی دیگر نیز دارای مجوز فعالیت در ماه مبارک رمضان بودند، اما ضوابط صنفی مثل پوشاندن مغازه را رعایت نکردند که متصدیان آنها اخطار ۲۴ ساعته دریافت کردند تا نواقص لازم را برطرف کنند.

شفیعی تاکید کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون تیم‌های ثابتی برای برخورد با متخلفان تدارک دیده شده تا بر فعالیت واحد‌های صنفی مثل چلوکبابی‌ها، کباب پزی ها، صبحانه سراها، رستوران‌ها، قنادی‌ها، آبمیوه و بستنی فروشان، کافه‌ها و مراکز عرضه غذا‌های گرم نظارت داشته باشند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان قزوین بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی تا پایان ماه مبارک رمضان، موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف اصفهان در ایام نوروز
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان
  • برخورد قانونی با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل
  • برخورد با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل
  • پلمب یک واحد پذیرایی متخلف در جاده کرج – چالوس
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در استان زنجان