Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:22:57 GMT

موضع رئیس کمیسیون امنیت درباره گشت‌های سپاه

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۸۵۳۵

موضع رئیس کمیسیون امنیت درباره گشت‌های سپاه

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ورود گشت ویژه سپاه با هدف مقابله با اراذل و اوباش در تهران، مسبوق به سابقه است و نیازی به مصوبه شورای عالی امنیت ملی ندارد.

به گزارش ایسنا، علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با «خانه ملت»، در خصوص طرح  گشت ویژه سپاه پاسداران در تهران برای مقابله با اراذل و اوباش، فروش مواد مخدر و همچنین آسیب‌های اجتماعی، گفت: نیروی انتظامی به عنوان مسئول امنیت کشور در یک هماهنگی در مواقع ضروری از نیروهای بسیج مردمی که به طور طبیعی از نیروهای آموزش‌دیده و مسلح هستند، برای کمک به امنیت استفاده کرده است، بنابراین این مسئله به هیچ عنوان جدید نیست و همیشه چنین اقداماتی مفید و در مردم ایجاد آرامش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: چنین گشت‌هایی منجر به کشف سلاح و مواد مخدر می‌شود که در گذشته نیز وجود داشته و توسط نیروهای بسیج مردمی انجام شده است، بنابراین این اقدامات مسبوق به سابقه بوده و بدون اشکال است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان بخشی از بدنه نیروهای مسلح هماهنگی‌ها برای این موارد را انجام می‌دهد، ضمن اینکه اجرای طرح گشت ویژه سپاه به دلیل اینکه مسئله جدیدی نیست نیازی به تایید شورای عالی امنیت ملی نیز ندارد.

بر اساس این گزارش، چندی پیش فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ از تشکیل و فعالیت گشت‌های پیشگیری از سرقت و مقابله با اراذل و اوباش به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در تهران خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار

رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادعا کرد: به شدت به السنوار نزدیک شده بودیم اما در لحظه‌ای از دست ما گریخت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، تساحی هنگبی رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفتگویی که شامگاه امشب با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ارتش اسرائیل به شدت به یحیی السنوار نزدیک شده بود اما او موفق شد متواری شود.

این مقام امنیتی رژیم صهیونیستی که سعی در آرام کردن اعتراضات و انتقادات جامعه صهیونیستی نسبت به ناکارآمدی رژیمش دارد، در این گفتگو ادعا کرد، کار رسیدن به یحیی السنوار زمان بر است، آمریکایی‌ها هم برای رسیدن به بن لادن 10 سال وقت صرف کردند.

وی مدعی شد ما به شدت به او نزدیک شده بودند اما در لحظه از مخفیگاهش به مخفیگاه دیگری متواری شد فقط ظرف چند روز او را گم کردیم.

همزمان با انتشار این مصاحبه چند رسانه عبری زبان از جمله معاریو تصاویری را از محلی منتشر کردند که ادعا شده است، قبلا یحیی السنوار رهبر حماس در آن حضور داشته است، اطلاعاتی که امکان تایید آن از سوی حماس یا منابع بی طرف وجود ندارد.

تحلیل‌گر صهیونیست: السنوار در مدیریت جنگ بر ما برتری داردرسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • ادعای شورای امنیت اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم