Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- فرمانده مرزبانی هرمزگان از دستگیری دو قاچاقچی انسان و9 تبعه بیگانه که قصد ورود غیرمجاز به کشور از مسیر دریایی قشم را داشتند خبر داد.

سرهنگ علی اصغر خرم روی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرزبانان شهرستان قشم با همکاری مرزنشینان منطقه از ورود یک فروند شناور حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در سطح حوزه مطلع شده و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مرزبانان، قایق قاچاقچیان را در آب‌های شهرستان قشم مشاهده و در یک اقدام سریع و ضربتی، شناور را متوقف کردند.
فرمانده مرزبانی هرمزگان اضافه کرد: در بازرسی از شناور توقیفی، 9 نفر اتباع کشورهای میانمار؛ بنگلادش و لبنان که به صورت غیرقانونی وارد مرزهای کشور شده بودند دستگیر و تحویل مراجع مسئول شدند.
وی با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی انسان در این رابطه گفت: در بررسی به عمل آمده از متهمان مشخص شد، قاچاقچیان قصد داشتند اتباع را از سمت کشور امارات به خاک ایران وارد کنند که با هوشیاری مرزبانان قشم ناکام شدند.
سرهنگ علی اصغر خرم روی یادآور شد: در بازرسی شناور توقیفی115، قوطی پودر، 112 بسته دارو و 230 عدد شربت نیروزا کشف و ضبط شد.
2094 /6048
خبرنگار: هومن محمدکرمی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق

جانشین مرزبانی استان خوزستان گفت: سه فروند لنج صیادی متخلف در حال خروج غیرقانونی از مرز آبی کشور، توقیف و بیش از ۳۲ هزار و ۳۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آن‌ها کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل پایگاه خبری پلیس، منصوررضا عزیزی اظهار کرد: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق فرآورده‌های نفتی، با تلاش بی وقفه مرزبانان جان بر کف برابر اخبار رسیده در خصوص تردد قایق‌های حامل سوخت قاچاق، بلافاصله اکیپ گشتی ناوگروه شناوری به محدوده شناسایی شده اعزام و اقدام به گشت زنی کردند.

وی افزود: مرزبانان حین گشت‌زنی سه لنج شناور صیادی که در حال خروج غیرقانونی از مرز آبی و در حال حرکت به سمت کشور عراق بود را مشاهده و با رعایت اقدامات تأمینی و عملیاتی ضربتی شناورها را توقیف کردند.

جانشین مرزبانی استان خوزستان اضافه کرد: در بررسی مرزبانان از شناورها مقدار ۳۲ هزار و ۳۲۳ لیتر گازوئیل قاچاق از سه شناور کشف و ضبط شد.

عزیز با اعلام دستگیری هفت نفر و معرفی به مراجع قضائی برای سیر مراحل قانونی، گفت: با هوشیاری دریابانان از خروج سرمایه ملی جلوگیری به عمل آمد.

کد خبر 745076

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از نیروی کار اتباع غیرمجاز در واحد‌های تولیدی
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • جمع آوری و طرد ۸۰۰۰ اتباع غیرمجاز از تفرجگاه‌های استان تهران
  • توقیف لنج‌های صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آبراه اروند
  • توقیف ۳ فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی
  • کشف ۳۲ هزار و ۳۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مرز آبی
  • کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی