Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حاتم شاکرمی گفت: ثبت نام از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان در بیست نهمین جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» همزمان با سراسر کشور از۲۵ آذر آغاز می‌شود و تا ۲۵دی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: جشنواره امتنان استان در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار به منطور شناسایی وتشویق نیروی کار مولد، متخصص، مخترع ومبتکر برگزار می شود وطبق سالهای گذشته با برگزاری  مراسمی از منتخبین  این جشنواره تجلیل  خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شاکرمی ،پس از برگزاری جشنواره مذکور ومشخص شدن نتایج نفرات بر‌تر در سه بخش صنعت، کشاورزی وخدمات به جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار وتولید در سطح ملی معرفی خواهد شد .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در خاتمه تاکید کرد علاقه مندان می‌توانند از طریق سامانه ملی جشنواره به آدرس http: //emtenan. mcls. gov. ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان

تین نیوز

 مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بر ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده تأکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاکرمی در حاشیه جلسه بازآفرینی شهری لرستان به خبرنگاران عنوان کرد: اجرای شبکه ها و تأسیسات زیرساختی یکی از بزرگترین موانع در زمینه اجرای پروژه های مسکن ملی استان است.

شاکرمی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد در اسرع وقت اجرای این شبکه ها شروع شود.

وی بر استفاده ستاد بازآفرینی شهری از حداکثر ظرفیت ها و مشوق های بافت های فرسوده جهت بازسازی و توانمدسازی این بافت ها تاکید کرد و گفت: شهرداری ها باید نسبت به ارائه محل های واجد شرایط الحاق به نقشه های بافت های فرسوده شهری طی ۱۵ روز به دبیرخانه ستاد بازآفرینی اقدام کنند.

وی همچنین بر تسریع صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری ها تأکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد
  • انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان