Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-18@18:12:42 GMT

زیدان: صلاح بازیکن بسیار خوبی است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۹۲۸۶

زیدان: صلاح بازیکن بسیار خوبی است

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی رئال مادرید به تمجید از ستاره مصری لیورپول پرداخته است.

به گزارش وبسایت نود، زین الدین زیدان در نشست خبری خودش پیش از فینال جام باشگاه های جهان به تمجید از محمد صلاح ۲۵ ساله که عملکرد درخشانش در این فصل باعث شده اخباری مبنی بر تمایل رئال مادرید به جذب او منتشر شود پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زیدان به نقل از مارکا به خبرنگاران گفته:

صلاح بازیکن بزرگی است. او توانایی هایش را در رم و حالا لیورپول نشان داده است. او هنوز جوان است و می تواند پیشرفت کند. زیاد در مورد بازیکنان دیگر تیم ها صحبت نمی کنم اما صلاح را خیلی قبول دارم. 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!

آنچلوتی به هر طریق ممکن، تیمش را راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان کرد

طرفداری | شب گذشته (چهارشنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید در ضربات پنالتی منچسرسیتی را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

بر اساس داده‌های آماری، اگر منچسترسیتی در تقابل دیشب رئال مادرید را شکست می‌داد، به دومین تیم تاریخ فوتبال تبدیل می‌شد که کهکشانی‌ها را در دو فصل متوالی، از لیگ قهرمانان اروپا حذف می‌کند؛ با این حال، این اتفاق رخ نداد و کارلو آنچلوتی تیمش را به هر طریق ممکن، راهی نیمه‌نهایی کرد.

تنها تیمی که موفق شده رئال مادرید را طی دو فصل متوالی از لیگ قهرمانان حذف کند، آث میلان است. روسونری در فصول 1988/89 و 1989/90 به این مهم دست پیدا کرده‌ بود. جالب است بدانید که یکی از بازیکنان آن میلان رویایی، کارلو آنچلوتی بود، سرمربی فعلی رئال مادرید. به عبارت دیگر، کارلو آنچلوتیِ مربی مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!

کارلو آنچلوتی، زمانی که برای میلان بازی می‌کرد

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • آنچلوتی: این تنها راهی بود که می‌‌توانستیم صعود کنیم
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود