Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@19:35:01 GMT

قیمت آجیل شب یلدا در یزد اعلام شد + قیمت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۰۰۱۰

قیمت آجیل شب یلدا در یزد اعلام شد + قیمت

رییس اتحادیه صنف خواربار، آجیل و خشکبار یزد با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا و گرامیداشت آن، قیمت اقلام مربوط به شب یلدا را به ازای هر کیلوگرم اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رییس اتحادیه صنف خواربار، آجیل و خشکبار یزد در گفتگو با خبرنگار یزد آوا، با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا و گرامیداشت آن، قیمت اقلام مربوط به شب یلدا را به ازای هر کیلوگرم اعلام کرد و گفت: قیمت آجیل شب یلدا نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمد حسین عقیلی» افزود: علاوه بر نظارتی که به صورت  معمول برای جلوگیری از گران فروشی انجام می‌گیرد، بازرسان نامحسوس اتاق بازرگانی و اتاق اصناف نیز بر قیمت‌ها در بازار نظارت دارند.

وی ادامه داد: همچنین شهروندان می‌توانند گرانفروشی‌ و شکایات خود را از طریق شماره‌های 36292256 و 09133575694 به اتحادیه صنف خواربار، آجیل و خشکبار یزد گزارش کنند.

عقیلی عنوان کرد: در فضای مجازی شایع شده است که خرمای پیارم و زاهدای وارداتی است که این موضوع صحت ندارد و هیچگونه خرمای وارداتی به یزد وارد نشده است.

براساس اعلام رئیس اتحادیه خواربار، آجیل و خشکباز یزد، جدول زیر قیمت هر کیلوگرم آجیل و خشکبار شب یلدا در بازار یزد را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه حمل کالا درون شهری در انتظار دستور جدید

حسین زندی، رییس اتحادیه حمل و نقل کالای درون شهری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا ضمن تکذیب هر گونه مشکل تامین سوخت برای ناوگان دیزلی حمل و نقل کالا گفت: تاکنون مشکل خاصی برای تامین سوخت ناوگان دیزلی حمل کالا وجود نداشته است.

زندی ادامه داد: در خصوص تعدیل کرایه‌های حمل بار نیز با توجه به اینکه امسال تعطیلات عید نوروز و عید فطر در پی هم بوده اند تاکنون درخواست افزایش قیمت و تعدی کرایه‌ها واصل نشده است. شایان ذکر است که ابتدای هر سال درخواست‌ها برای تعدیل کرایه از طریق ارایه درخواست به اتاق اصناف و بازرگانی پیگیری می‌شود.

هنوز افزایش قیمت‌ حمل و نقل کالای درون شهری مشخص نیست 

رییس اتحادیه حمل و نقل کالای درون شهری تهران ادامه داد: درخواست مورد نظر با تکیه بر ارایه دلایل متقن بر افزایش بها عواملی مانند لاستیک و روغن موتور و ... ارایه می‌شود؛ اما در سال هنوز کار تجاری به طور جدی شروع نشده و افزایش قیمت‌ها مشخص نیستند.

وی تصریح کرد: هرچند که هنوز جلسات بررسی نرخ کرایه برگزار نشده است، اما افزایش نرخ کرایه‌ها قطعی است. از این رو بایستی پس از شروع جدی فعالیت‌ها در سال جاری حداقل افزایش قیمت‌ها در ملزومات را در نظر گرفته و نسبت به ارایه درخواست افزایش قیمت کرایه اقدام کنیم.

زندی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ افزایش نرخی اعمال نشده و این موضوع منوط به آنالیز فاکتور‌های موثر در تعیین نرخ و صدور درخواست رسمی و دریافت تاییدیه است.

شهرداری با ما موازی کاری نکند

رییس اتحادیه حمل و نقل کالای درون شهری تهران اظهار کرد: شهرداری با ارایه پروانه بهره برداری ضمن دخالت در کار اتحادیه به نوعی در حال موازی کاری با اتحادیه حمل و نقل است. شایان ذکر است که این پروانه‌ها به هیچ وجه مورد تایید اتحادیه نیست.

وی در تشریح این موضوع گفت: شهرداری برای حمل و نقل کالا در شهر برای رانندگان پروانه بهره برداری صادر می‌کند در حالی که صدور این مجوز در اختیار اتحادیه حمل و نقل کالا است. این موازی کاری علاوه بر غیر قانونی بودن موجب افزایش هزینه رانندگان می‌شود.

زندی تاکید کرد: شهرداری مطابق قانون ناظر بر امر و عطف به مواد ۹۲ و ۹۳ و همچنین ۳۱ و ۳۲ صرفا مجاز به نظارت بر موضوع حمل و نقل است و به طور قانونی امکان دخالت در این امر را ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • رکود در بزرگترین میدان خشکبار خاورمیانه
  • کرایه حمل کالا درون شهری در انتظار دستور جدید
  • قیمت سکه امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۲۷ فروردین +جدول
  • تغذیه صحیح در فصل بهار، از دیدگاه طب ایرانی
  • کاهش قیمت در بازار طلا و سکه
  • قیمت سکه امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳