Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@08:33:01 GMT

گلکسی S9 چه زمانی و کجا رونمایی می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۰۰۱۴

گلکسی S9 چه زمانی و کجا رونمایی می شود؟

پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S9 قرار است در اواخر ماه فوریه سال آینده میلادی و در شهر بارسلون رونمایی شود. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از وب سایت جی اس ام آرنا، ماه‌هاست که درباره نسل جدید پرچمدار سامسونگ یعنی گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ حدس و گمان‌ها و همچنین شایعاتی به گوش می‌رسد و این امر هم نشان از آن دارد که همگی اعم از کاربران، طرفداران سامسونگ و رقبای آن در انتظار رونمایی و معرفی پرچمدار جدید این شرکت کره‌ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حالا گزارش‌های جدید از کره جنوبی از رویداد رونمایی سامسونگ از گلکسی اس ۹ خبر می‌دهد که قرار است در نمایشگاه MWC واقع در شهر بارسلون اسپانیا و در اواخر ماه فوریه سال ۲۰۱۸ (سال آینده میلادی) برگزار شود.

برخی تحلیلگران بر این باورند که یکی از دلایلی که باعث شده است این غول تکنولوژی کره‌ای زود‌تر از موعد از گوشی هوشمند پرچمدار خود رونمایی کند، ظهور قدرتمندانه آیفون ۱۰ (آیفون ایکس) در بازار است تا بتواند با رقیب آمریکایی خود، اپل، به رقابت تنگاتنگی بپردازد. هرچند که برخی دیگر از تحلیلگران دقیقا نظر مخالفی دارند و معتقدند پرچمداران کنونی و فعلی سامسونگ، گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس تاکنون توانسته اند به خوبی با گوشی بدون حاشیه اپل رقابت کنند و حرف زیادی برای گفتن دارند.

برآورد می‌شود در صورتی که از پرچمداران جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در اواخر ماه فوریه رونمایی شود، آن‌ها در نیمه ماه مارس (یعنی یک ماه بعد از رویداد رونمایی) روانه بازار شوند.

لازم به ذکر است که نمایشگاه MWC ۲۰۱۸ قرار است از ۲۶ فوریه (۷ اسفند) تا اول مارس (۱۰ اسفند) واقع در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شود که قرار است سامسونگ سری گوشی‌های هوشمند و پرچمدار گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس خود ار در خلال این رویداد در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند) رونمایی کند.

با اینکه تا بحال گزارش‌هایی از ظاهر بهبود یافته و پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری این پرچمدار جدید در فضای مجازی و اینترنت پخش شده است، اما برای اطمینان از ویژگی‌ها و قابلیتهای جدید و جذاب این گوشی باید تا زمان رونمایی از آن در انتظار بمانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 ویدیویی از تبلیغ گوشی تلفن همراه گوگل پیکسل منتشر شده که زنان مسلمان با حجاب را در حال بازی بسکتبال و عکس گرفتن به تصویر کشیده است. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پاوربانک‌های جدید سامسونگ معرفی شد
  • اوج سلامت مغز چه زمانی است؟
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟
  • آیت‌الله جوادی آملی: حجاج باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • شیخ صدوق بیش از هزار سال پرچمدار مکتب امام صادق(ع) و سایر اهل بیت(ع) بوده است
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد